patPost Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Noen som veit om iPod funker med usb 1.0? Det står noen steder at den trenger usb 2.0. Lenke til kommentar
heier Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg fikk min ipod mini i dag....i bruksanvisningen står det at det kreves USB 2.0. Jeg har bare USB 1.0, men det funket fett. Ingen problemer, det eneste er at det går treigere enn med USB 2.0. Jeg ville tro det samme gjelder for vanlig ipod også. Lenke til kommentar
patPost Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Ahh, bra! Takk!! Da blir det hard julegave til meg selv i år også! Lenke til kommentar
Beining Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fungerer fint det! Ble også hard jule gave på meg selv også gitt! Klarte ikke å vente med å opne den til juleaften da, så står ved siden av meg nå til lading! Gjennom USB faktisk... Lenke til kommentar
faxi Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har ipod 4.generasjon.... Du trenger enten usb 2.0 stasjon eller firewire inngang i pc'n/mac'n ja.. sånn er det. om du vil overføre musikk i normal hastighet, that is. koster jo omtrent ingenting for en usb2 om du ikke har da. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har ipod 4.generasjon.... Du trenger enten usb 2.0 stasjon eller firewire inngang i pc'n/mac'n ja.. sånn er det. om du vil overføre musikk i normal hastighet, that is. koster jo omtrent ingenting for en usb2 om du ikke har da. den fungerer i 1.0 også, men selvfølgelig vesentlig tregere Lenke til kommentar
patPost Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Billig å få USB 2.0? Åssen da? Kan jeg kjøpe et pci-kort eller no? EDIT: Glem det. Fant det ut selv. Under 250 spenn på komplett i hvertfall http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302363&cks=PRL Endret 3. februar 2005 av patPost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå