Ohny Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 kommer den hvite også??? kommer det da de som ikke har logo i det hele tatt, eller med se logo? x2 Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 kommer den hvite også??? kommer det da de som ikke har logo i det hele tatt, eller med se logo? x2 Står litt om V800 her. Kommer til våren. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...217E05209A0E8DD Lenke til kommentar
xadox Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Etter at 3G-nettet til Telenor åpnet i desember, har mulighetene for å få brukt det vært heller få. Nokia 6630 er den eneste telefonen, mens det finnes et PC-kort som støtter UMTS. Den situasjonen blir endret i mars når Sony Ericsson kommer med sin V800. Frem til da har mobiloperatøren Vodafone retten til å være eneleverandør for denne telefonen i en rekke land. Det gjelder også Skandinavia. Det blir ganske meningsløst når Vodafone ikke er aktør i Norge, men slik er det. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hmm så det er sant??? Noen som kan bekrefte. Mulig d blir en av lanserings mobilene for Netcom sitt nett? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 neihei.. så det ser ikke ut til at den kommer i plen versjon da *hoof a mei* Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 får den jo til ca 1500 på ebay, og opplåsing er jo ikke noe problem.... Eneste er at det ikke er norsk språk å få tak i som det er på min Z1010 (Ganske rart at det er norsk språk på en tlf som ikke kommer til norge...) Men det er ihvertfall ikke noe problem å få tak i den da Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 man får ikke det hvite på ebay til 1500,- vel?? Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 får den jo til ca 1500 på ebay, og opplåsing er jo ikke noe problem.... jeg hadde blitt veldig fornøyd om du kunne sende meg en link om hvor på ebay jeg finne en slik til ca 1500 Nkr. Dette er jo halvparten av de jeg har sett koster i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå