Azizel Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei. Jeg driver å skal reinstalere windowsen min. Jeg trykker enter for første gang. så kommer det at den ikke finner noen hardisker. Men Hardiskene viser på biosen da.. Kan noen hjelpe meg med noen tips?? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 har du hdd som et av boot altanativene dine? Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Nei tror ikke det.. Hvordan det?? Endret 22. desember 2004 av Azizel Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Må jeg ha hdd som ett boot alternativ får at den skal se hard disken? Det er veldig rart at det skal komme en feilmelding når jeg kommer in på xp instalasjonen, at jeg ikke har noen hard disker tilkoblet. Fordi jeg ser jo at de er tilkoblet i bios da. Ver så snild å hjelp meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det spørs litt på hvilken BIOS du har... Du må nesten lete litt rundt og finne noe lignende Boot sequence og velge floppy først, så cdrom, så harddisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå