Løve Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei Jeg slet med å få sett bilder på pcen og jeg kontakta MS supporten og de ba meg reinstallere SP2(selvfølgelig) og det gjorde jeg. Men nå får jeg ikke stilt tilbake hz frekvensen til det vanlige. Jeg får bare en feilmelding om at driverne ikke er funnet. Jeg har prøvd forskjellige drivere, avinstallert skjermkortet fra enhetsbehandlingen og lagt inn nye chipsetdrivere, men ingenting fungerer så nå håper jeg at noen kan hjelpe meg og at MS brenner i helvete. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hva står Hz på nå? Er det sånn at du ikke får bilde? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Har den på 60Hz, men kan ikke stille den. Jeg har fjerna ATI driverne nå fordi når jeg hadde dem(uansett hvilken versjon) fikk jeg beskjed om at ATI kontrollpnael ikke fant driverne. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Refresh force funker. http://www.winsite.com/bin/Info?10000000036307 Bare pass på at du ikke stiller for høyt opp og se over de instillingene programmet vil ha før du goskjenner dem. (Det ville ha min skjerm til å kjøre 240 Hz i 1280x960) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (Det ville ha min skjerm til å kjøre 240 Hz i 1280x960) omg! da er det takk å farvell ti lskjermen stilte en 10år gammal skjerm på 200hz. den blei svardt å lukta no JÆVLI! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Hmm... jeg trenger fortsatt hjelp. Har lagt inn driverne flere ganger og prøvd å fjerne dem, men det vil ikke virke. Det er som om sikkerhetsmodusens oppløsning har låst seg fast. For den vil ikke bruke ATI driverne. Bare de jævla standarddriverne. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 kanskje formatering er alt som hjelper? Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Finn driver til skjermen du,så skal du se det hjelper. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg skriver jo over at driverne ikke funker. Det er jo det som er hele jævla problemet! ATI driverne fungerer jo ikke! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg skriver jo over at driverne ikke funker. Det er jo det som er hele jævla problemet! ATI driverne fungerer jo ikke! Har du prøvd omegadriverne? www.omegadrivers.net Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Jeg skriver jo over at driverne ikke funker. Det er jo det som er hele jævla problemet! ATI driverne fungerer jo ikke! Les hva jeg skriver. Drivere til SKJERM Hvis OS ikke drar kjensel på skjermen ,så må du legge inn driver til den, ellers så får du ikke oppdaterings frekvensen over 60Hz. Endret 22. desember 2004 av Texas Stovner Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg skriver jo over at driverne ikke funker. Det er jo det som er hele jævla problemet! ATI driverne fungerer jo ikke! Les hva jeg skriver. Drivere til SKJERM Hvis OS ikke drar kjensel på skjermen ,så må du legge inn driver til den, ellers så får du ikke oppdaterings frekvensen over 60Hz. Den kjenner igjen skjermen, problemet er at driverne ikke vil kjøre og la meg stille Hz'en. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Den kjenner igjen skjermen, problemet er at driverne ikke vil kjøre og la meg stille Hz'en. Nok en gang: Har du forsøkt omegadrivere? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hjelper lite og reinstallere SP2 hvis man ikke får bilde på skjerm.tror nok du har større problem enn så.hadde jeg vært deg ville jeg formatert alt og lagt inn win på nytt.men legg inn hovedkort drivere denne gang,og se til at ATI-drivere blir rett innstalert også. Ser iallefall ut som du har store problemer med drivere,siden du ikke kan justere hz i Egenskaper får skjerm/avansert/skjerm. Orker du ikke formatere kan du jo gå i "legg til eller fjern program" og avinnstalere alle drivere der(tror ati har 3 stk m/kontrollpanel)+andre som er innstalere(hk,lyd,nettverk) men prøv med standarddriverne du fikk med kortet ditt da.kansje du har innstalert feil drivere ? ps:kan du spille med dette da,og hvilket ati-kort har du ? Endret 22. desember 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Har ATI Radeon 9800Pro. Jeg har testa standard driverne og re-installert driverne flere ganger. Jeg skal teste Omega driverne etterpå hvis de jeg ikke skal til å prøve nå fungerer. PS: Takk for all hjelpen. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Testa driverne nå, men fungerte ikke. Kontrollpanelet for driverne vil nemlig ikke starte fordi den ikke finner driverne. Men nå skal jeg teste Omega driverne, og hvis de ikke virker kommer dette til å bli en trist jul. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Omega driverne hjelper heller ikke. Pcen vil bare kjøre kortet med VGA driverne. ATI driverne virker ikke står det når jeg installerer dem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 FORMATER!!!!!!!! da nullstiller alt seg å det skal gå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå