Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Får ikke stilt på hz frekvens!

Løve

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg slet med å få sett bilder på pcen og jeg kontakta MS supporten og de ba meg reinstallere SP2(selvfølgelig) og det gjorde jeg. Men nå får jeg ikke stilt tilbake hz frekvensen til det vanlige. Jeg får bare en feilmelding om at driverne ikke er funnet. Jeg har prøvd forskjellige drivere, avinstallert skjermkortet fra enhetsbehandlingen og lagt inn nye chipsetdrivere, men ingenting fungerer så nå håper jeg at noen kan hjelpe meg og at MS brenner i helvete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... jeg trenger fortsatt hjelp. :p Har lagt inn driverne flere ganger og prøvd å fjerne dem, men det vil ikke virke. Det er som om sikkerhetsmodusens oppløsning har låst seg fast. For den vil ikke bruke ATI driverne. Bare de jævla standarddriverne.

Lenke til kommentar
Jeg skriver jo over at driverne ikke funker. Det er jo det som er hele jævla problemet! ATI driverne fungerer jo ikke!

Les hva jeg skriver.

Drivere til SKJERM

Hvis OS ikke drar kjensel på skjermen ,så må du legge inn driver til den,

ellers så får du ikke oppdaterings frekvensen over 60Hz.

Endret av Texas Stovner
Lenke til kommentar
Jeg skriver jo over at driverne ikke funker. Det er jo det som er hele jævla problemet! ATI driverne fungerer jo ikke!

Les hva jeg skriver.

Drivere til SKJERM

Hvis OS ikke drar kjensel på skjermen ,så må du legge inn driver til den,

ellers så får du ikke oppdaterings frekvensen over 60Hz.

Den kjenner igjen skjermen, problemet er at driverne ikke vil kjøre og la meg stille Hz'en.

Lenke til kommentar

Hjelper lite og reinstallere SP2 hvis man ikke får bilde på skjerm.tror nok du har større problem enn så.hadde jeg vært deg ville jeg formatert alt og lagt inn win på nytt.men legg inn hovedkort drivere denne gang,og se til at ATI-drivere blir rett innstalert også.

Ser iallefall ut som du har store problemer med drivere,siden du ikke kan justere hz i Egenskaper får skjerm/avansert/skjerm.

Orker du ikke formatere kan du jo gå i "legg til eller fjern program" og avinnstalere alle drivere der(tror ati har 3 stk m/kontrollpanel)+andre som er innstalere(hk,lyd,nettverk)

men prøv med standarddriverne du fikk med kortet ditt da.kansje du har innstalert feil drivere ?

ps:kan du spille med dette da,og hvilket ati-kort har du ?

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...