ersvalla Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Noen som har noen erfaringer med L550 fra eizo. Tenkte å kjøpe meg en slik en for å få bedre plass på skrivepulten. Har en samsung 957MB i dag som jeg er veldig fornøyd med. Spiller endel gjør jeg. 16 ms er vel merkbart i forhold til 8 Men alle tips tas imot med takk Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kanonskjerm, ikke mer å si om det. Det at jeg har kjøpt 3 stk av den sier litt om hvor mye jeg liker den. Funker helt fint til å spille på, hvis man ikke er super-kresen på etterslep. Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hadde jeg ikke vært så kresen på fargene så hadde jeg hatt to (eller tre) L550 skjermer nå. Jeg var veldig imponert, men den manglet litt på farge/kontrast så jeg gikk for L568 (som koster omtrent det dobbelte). Ellers kan det være verdt å merke seg at foten ikke er den beste... Endret 23. desember 2004 av haakoo Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Vurderer denne skjermen jeg også.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122931&cks=PRL kanskje veldig dumt spørsmål, men det er mulig å få den oppstilt i 90-grader på skrivebordet? Virker jo teit hvis det ikke er det.. men tenkte kanskje det var en skjerm meninga for plassering på vegg osv.. Og ser litt rart ut på bildet... Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hm.. på Komplett.no står det: "Eizo L550 ble Best i Test i PC World nr. 14, 2004" jeg klarer ikke å finne den testen på pcworld.no.. noen som har den? Lenke til kommentar
Jibarm Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Skjermen er meget bra. Flotte farger, merker ikke etterslep og fikk ingen døde pixels. Har forholdsvis høyt skrivebord og laidback stilling i godstolen, så skjermen kom i perfekt høyde til tross for foten. Det som irriterer meg er at skjermen er merkbart lysere nederst. Merker det stort sett bare ved surfing, men det hindrer perfekt instilling av lysstyrke og kan være plagsom hvis man holder mye på med photoshop el. Godt mulig jeg er kresen, men vurderer å levere den tilbake pga dette. Endret 31. januar 2005 av Jibarm Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har hatt skjermen siden August og er lite negativt å si om den. Det eneste er vel at det er få fysiske justeringsmuligheter. Men merker ikke noe etterslep, eller at fargene er litt "tamme." Kan anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå