Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

svett, sol og data

Anbefalte innlegg

F*aen, det er for varmt, for fuktig og for jævlig!!

Åssn har Dere andre freaks det i denne varmen? sier dataen takk for seg, maser morra di om at du må komme deg ut i fin været, svett i..??

Dette er rett og slett en feelgood post, som sannsynligvis skyldes solstikk siden jeg vanligvis er en apatisk, asosial arbeidsledig freak med utelukkende negative tanker :grin:

GOD SOMMER, NORGE!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja holder på og svette ihjel her , datan klare seg bra foreløbi ,men tempen er på 54 grader :sad:

Vannligvis om vinteren er den på 43 så du kan tenke deg det er som i ei badstu her ...

Hmm er det snadda som varmer så :???:

:grin:

Lenke til kommentar

hehe :grin:

Fatter ikke at det kan være SÅ varmt da...bor i nord-norge og har 30 C i skyggen....om ettermiddagen...puh..sigh

Prosessoren holder vanligvis 42 C. men ligger rund 55+ i dette været. Familien maser om fisketur, dra hit, dra dit nag, nag nag og atter nag...herre..HVA SKAL MAN GJØRE?? jo, flytte fra familien til å begynne med...noe jeg gjør på lørdag :grin:

have fun in the sun....sure

Lenke til kommentar

CPU'en min er på 49 grader C. Ikke mer enn normalt. (Har vinduet åpent nå, noe jeg IKKE har om vinter'n. Bor i Nord-Norge.) Varmt ute.

(Skal en AMD XP 1600+ være så varm når den har en Alpha 8045 + en sånn derre vifte som de solgte sammen med den, fra Microplex????)

Lenke til kommentar

Har bygget et aircond. anlegg her, så nå er det 21 grader inne på rommet :smile: Eneste ulempen er at det bråker noe sinnsykt, så kjører den bare når det er j**** varmt :smile: Tenkte å bruke 6 stk 156W peltierelementer og vannkjøling på den varme siden til en radiator utenfor vinduet til luftkond. men det blir for dyrt i øyeblikket, da jeg heller ikke er sikker på om effekten fra de elementene er tilfredstillende... :smile:

Lenke til kommentar

Helt enig med deg www, jeg hadde Mareritt I kveld om at jeg hadde vært så mye ut i sola at jeg begynte og bli brun !!!!

herregud, det var dritskummelt, og det verste er at jeg ikke lenger er så blek som jeg brukte og være :'(

Lenke til kommentar

Hei!

Veit ikkje kor mykje prossessoren har økt i temperatur da eg ikkje har temp måling på min pentium 2 233Mhz..

Men,det har vært varmt ute og inne no ei stund..

Litt for varmt..

Våkner mitt på natta av at det er så varmt.

Og da har eg glaset på vidt gap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...