Gå til innhold

smart å la kabinettet stå åpent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamlekabinettet mitt måtte stå åpent på gulvet, kan si at CPU vifta var STAPPFULL av hår og drit av ymse slag.... ;) Kjølinga gikk det deretter med, så jeg vil anbefale deg å holde det lukket så lenge det ikke blir badstue innvendig. Som noen andre sa så er en veltet cola døden hvis den velter over PC'en. Kommer en katt snusende inn i PC'en og samtidig har ladet opp snuten som et kraftverk på vegg-til-vegg teppet ditt kan jo du også tenke deg resultatet... :hmm:

Lenke til kommentar
Du ser jo bare inn i kabisset om det er mye støv der, blir det mye så må du nok fram med støvsugeren.

Mitt kabiss står ofte uten sidedør.

Man kjører for guds skyld ikke støvsugern inn i PC'n :nei:

Hvis det er så varmt inni kabinettet ditt at du ikke kan ha på døra så er det noe galt, og da vil jeg anbefale deg å finne ut av det istedet for å ha døra oppe...

Lenke til kommentar
Du ser jo bare inn i kabisset om det er mye støv der, blir det mye så må du nok fram med støvsugeren.

Mitt kabiss står ofte uten sidedør.

Man kjører for guds skyld ikke støvsugern inn i PC'n :nei:

ingen problem.. bruk handa fremfor munnstykket.. og alt går bra :) eller en tut med børste

Lenke til kommentar
hei...viss dette er en feilpost så flytt den...det jeg lurte på var om at det var safe å la kabinette stå åpent...uten sidedøra.?

eller kan det komme støv...skit som kan kortslutte?

Kjøp deg vifter gutt :p;) Hadde selv sidedøren åpen en periode der pc'n stod på kjellergulvet (teppe). Fant raskt ut av jeg burde invistere i flere vifter ja :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har en ting jeg gjerne vil legge til. STØVFILTER! For maskinens skyld!

Det at maskinen står åpen er ikke like ille som å ha en "jetmotor" som suger inn masse støv fra teppet.

Spessiellt på lan i gymsaler og sånnt... Masse sand og støv som blir dratt inn iløpet av lanet og havner inni pc'n din.

EN kompis hadde en 3 cm tykk lag av støv på sitt støvfiler og heller der enn inni pcn. :no:

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...