Master Casemod Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hei...viss dette er en feilpost så flytt den...det jeg lurte på var om at det var safe å la kabinette stå åpent...uten sidedøra.? eller kan det komme støv...skit som kan kortslutte? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kommer an på, er det mye støv i huse/rommet da ? har du katt/hund eller lignende ? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 nope...men sitter i en kjeller med teppegulv...støver noe fra det trur jeg....hugser ikke helt Lenke til kommentar
Patz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du ser jo bare inn i kabisset om det er mye støv der, blir det mye så må du nok fram med støvsugeren. Mitt kabiss står ofte uten sidedør. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har ikke noe å si, men du burde være mer bekymret for katter og føtter og annet som kommer inn så store hull ... Er nok lurt å ha det på Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Normalt ingen fare, og det skal bli pokkers mye støv inni der før det får noen konsekvenser mht kortslutning. Men er du uheldig og velter en cola i nærheten..... "I say no more" Lenke til kommentar
herpel Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Gamlekabinettet mitt måtte stå åpent på gulvet, kan si at CPU vifta var STAPPFULL av hår og drit av ymse slag.... Kjølinga gikk det deretter med, så jeg vil anbefale deg å holde det lukket så lenge det ikke blir badstue innvendig. Som noen andre sa så er en veltet cola døden hvis den velter over PC'en. Kommer en katt snusende inn i PC'en og samtidig har ladet opp snuten som et kraftverk på vegg-til-vegg teppet ditt kan jo du også tenke deg resultatet... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du ser jo bare inn i kabisset om det er mye støv der, blir det mye så må du nok fram med støvsugeren.Mitt kabiss står ofte uten sidedør. Man kjører for guds skyld ikke støvsugern inn i PC'n Hvis det er så varmt inni kabinettet ditt at du ikke kan ha på døra så er det noe galt, og da vil jeg anbefale deg å finne ut av det istedet for å ha døra oppe... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du ser jo bare inn i kabisset om det er mye støv der, blir det mye så må du nok fram med støvsugeren.Mitt kabiss står ofte uten sidedør. Man kjører for guds skyld ikke støvsugern inn i PC'n ingen problem.. bruk handa fremfor munnstykket.. og alt går bra eller en tut med børste Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 nja...har latt det så åpent ett par ganger jeg....ikke no problem! Selv om jeg har en lillebror på 2-3 år som alltid skal ta en titt! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hei...viss dette er en feilpost så flytt den...det jeg lurte på var om at det var safe å la kabinette stå åpent...uten sidedøra.? eller kan det komme støv...skit som kan kortslutte? Kjøp deg vifter gutt Hadde selv sidedøren åpen en periode der pc'n stod på kjellergulvet (teppe). Fant raskt ut av jeg burde invistere i flere vifter ja Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har en ting jeg gjerne vil legge til. STØVFILTER! For maskinens skyld! Det at maskinen står åpen er ikke like ille som å ha en "jetmotor" som suger inn masse støv fra teppet. Spessiellt på lan i gymsaler og sånnt... Masse sand og støv som blir dratt inn iløpet av lanet og havner inni pc'n din. EN kompis hadde en 3 cm tykk lag av støv på sitt støvfiler og heller der enn inni pcn. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå