Dux ducis Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei. Her er et bilde av noe jeg har på PC-en nå. Hva synes dere om design, fargevalg osv? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 - Veldig standard. - Veldig enkelt. - For store kontraster, svart på hvitt blir for mye. Prøv en lysere grå. - Litt kjedelig? Prøv mer grafikk! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Takk for kritikk. Liker grått jeg, men vi får se. (Oppdaget forresten en forferdelig skrivefeil i min egen tekst, i bildet der >_<) Endret 22. desember 2004 av Zythius Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Som lokaltog sier så er det en veldig standard side, du kunne få til en kulere meny først og fremst synst jeg, litt mer grafikk og en lysere grå Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) dobbelpost Endret 22. desember 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Rimeligt enkelt og greit. Men jeg har noen synspunkter 1. Litt kjedeligt med hvitfargen. Kanskje litt blasse farger. Kanskje prøve noe mer friskt og mer fargerikt. 2. Navigasjonen er litt for kjedelig, prøv med litt grafikk. Hele siden har mangel på grafikk og friskhet. Men ellers er den bra Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det var litt lite "livat". Prøv å skape litt mer spenning ved å plassere bildet i headeren litt mer til høyre, og prøv en litt lysere gråfarge som bakgrunn i headeren. Likte at du hadde smalnet tekstbredden, det gir bedre leselighet. Menyen blir litt lite synlig, og det krasjer muligens litt med teksten i headeren. Test ut å ha samme font i overskriften som i resten av siden, det å blande nesten like fonter skaper forvirring. Men det kan blir så bra så! Stå på Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er jeg den eneste som liker det litt "enkelt og stilrent"? Synes den så helt perfekt ut jeg Kanskje skifte litt på menyen, litt størrre eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå