LarsP Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 - Lola Rennt Haha. Så du denne på skolen? Synes forøvrig den bare var dum men Det var tysklærern min som introduserte den ja. Og jeg tør påstå at det er en av de beste filmene som er laget de siste 10 årene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jakten på Rød Oktober. Ubåt action for alle penge. BEST there is. Har du ikke sett denne, kan du bare kaste alle de andre forslagene og løpe til dvd sjappen. Vet ikke om den er laget før 1995 though. Beste ubåtfilm noensinne, sier du? Jeg sier bare Das Boot. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Pulp Fiction. 95 eller nyere, men kan vel bøye seg litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Princess Mononoke kan nesten ikke gå feil. Alle liker den, og mange elsker den. Ehm? Vil tippe trådstarter liker Equilibrium som LarsP nevnte. Evt. drittfilmen Mindhunters. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ka med mindhunters den er knall bra Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Saw, hvis den er kommet på dvd. Eller The Grudge (Ju-On). Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 tnx.. Men lurte på en sak .. Hva heter "livsfarlig anrop" på engelsk ? hva er tittelen? Cellular Når filmene blir eldre enn 95-90 så føler jeg at de blir såpass utdatert at jeg klarer ikke å synes de er bra engang.. Filmer som the shining, exorcist ga meg bare latterkrame .. Ehm, ja vel.. nesten sånn at jeg ikke får lyst til å svare deg allikevel. Dette er jo geniale filmer, langt bedre enn nyere grøssere Med unntak av enkelte filmer selvfølgelig. takk for svar der.. Tja.. jeg synes nå slike filmer blir så gamle at de klarer ikke å bli skumle.. Det er så dårlige effekter og dårlig lagd at det blir mer morsomt enn spennende og ekkelt.. sorry mac, det er mitt syn på saken.. UÆæææææHH. The Shining og The Exorcist har aldeles ikke dårlige effekter eller er dårlig lagd. Fatter ikke hva du mener med det.... Stanley Kubrick lagde nesten bare GENIALE og MEGET BRA filmer og hvis du tar en titt på MAKING OF THE EXORCIST bør du nok tenke om igjen. Synes du effektene virkelig er så fantastisk mye bedre i nyere grøssere som Exorcist: The Beggining, Dawn of The Dead osv.??? Ihvertfall når jeg så exorcist, (1973) klarte jeg ikke å holde latterbrølet inne.. Og nei, jeg lo ikke når jeg så Dawn of the dead (2004), da skvatt jeg en del Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 minhunters eller Hellboy, di er brae Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) "Storfilmer" er som regel dårligere enn de litt mindre kjente. (imho) Enig. "Blockbustere" med de store stjernene er som regel skuffende ^2 Edit: On-Topic: Se Kung Pow: Fist of fury. Eller sjekk ut Princess Mononoke. Endret 23. desember 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg sier bare "Die Hard" Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 die hard er bra ja Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Princess Mononoke kan nesten ikke gå feil. Alle liker den, og mange elsker den. Ehm? Vil tippe trådstarter liker Equilibrium som LarsP nevnte. Evt. drittfilmen Mindhunters. Jeg kan da ikke anbefale filmer jeg ikke liker og filmer jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Blood: The Last Vampire Vampyr-action i tegnet format. Utrolig spennende kortfilm! Trenger ikke like anime for å se den heller. Anbefales!! Lenke til kommentar
Z_IM Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Tror "noen/stor mengde" tar fatalt feil angående Anime. navnet er så søtt at dei ikke våger å se det? lol nei det finnest alt muligt av anime til rå spennende filmer/serier med skikkelig bra fortelling/historie fra rå humor til rå grøss til enda råere slåsting, dreping alt du måtte ønske deg. Jeg ser det på akkurat som "ekte" filmer bare mye mere utvalg og mengden prosent bedre utvalg. At du ikke liker noe som er animert er det samme som å ikke like film i det heletatt simpelt sakt. Det finnes "ekte" filmer for alle aldre akkurat det samme gjelder Anime. liker du å se eller ikke film/serier så anbefaler jeg at du/dere graver litt nedi anime. Kom akkurat på 4 stk under grøss/horror som er bra. detter er "Ekte" filmer (japansk). og ikke se dubbet det ødelegger hele filmen, se heller med under tekst. Uzumaki. Versus. Battle royale 1 Battle royale 2 Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Lock Stock & Two Smoking Barrels Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Princess Mononoke kan nesten ikke gå feil. Alle liker den, og mange elsker den. Ehm? Vil tippe trådstarter liker Equilibrium som LarsP nevnte. Evt. drittfilmen Mindhunters. Jeg kan da ikke anbefale filmer jeg ikke liker og filmer jeg ikke har sett. Du kan seriøst ikke komme her å påstå at en tegnefilm ikke kan slå feil. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Folk flest aksepterer tegnefilm som en filmsjanger. Jeg vet ikke om Kurt P liker anime eller ikke. Men var villig til å ta den sjangsen. Til og med du (som hater anime), har sagt at Princess Mononoke faktisk var litt god. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Til og med du (som hater anime), har sagt at Princess Mononoke faktisk var litt god. Sant nok, men det var fordi jeg tok den som det den var og ikke noe annet. Den når ikke opp til ekte filmkunst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå