Gå til innhold

Jeg har lyst til å se en knall film !

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tnx..

Men lurte på en sak .. Hva heter "livsfarlig anrop" på engelsk ? hva er tittelen?

Cellular

Når filmene blir eldre enn 95-90 så føler jeg at de blir såpass utdatert at jeg klarer ikke å synes de er bra engang.. Filmer som the shining, exorcist ga meg bare latterkrame ..

Ehm, ja vel.. nesten sånn at jeg ikke får lyst til å svare deg allikevel. Dette er jo geniale filmer, langt bedre enn nyere grøssere :roll: Med unntak av enkelte filmer selvfølgelig.

takk for svar der..

Tja.. jeg synes nå slike filmer blir så gamle at de klarer ikke å bli skumle.. Det er så dårlige effekter og dårlig lagd at det blir mer morsomt enn spennende og ekkelt.. sorry mac, det er mitt syn på saken.. :roll:

UÆæææææHH. The Shining og The Exorcist har aldeles ikke dårlige effekter eller er dårlig lagd. :cry: Fatter ikke hva du mener med det....

Stanley Kubrick lagde nesten bare GENIALE og MEGET BRA filmer og hvis du tar en titt på MAKING OF THE EXORCIST bør du nok tenke om igjen.

Synes du effektene virkelig er så fantastisk mye bedre i nyere grøssere som Exorcist: The Beggining, Dawn of The Dead osv.???

Ihvertfall når jeg så exorcist, (1973) klarte jeg ikke å holde latterbrølet inne..

Og nei, jeg lo ikke når jeg så Dawn of the dead (2004), da skvatt jeg en del :yes::ohmy:

Lenke til kommentar

Tror "noen/stor mengde" tar fatalt feil angående Anime. navnet er så søtt at dei ikke våger å se det? lol nei det finnest alt muligt av anime til rå spennende filmer/serier med skikkelig bra fortelling/historie fra rå humor til rå grøss til enda råere slåsting, dreping alt du måtte ønske deg. Jeg ser det på akkurat som "ekte" filmer bare mye mere utvalg og mengden prosent bedre utvalg. At du ikke liker noe som er animert er det samme som å ikke like film i det heletatt simpelt sakt. Det finnes "ekte" filmer for alle aldre akkurat det samme gjelder Anime. liker du å se eller ikke film/serier så anbefaler jeg at du/dere graver litt nedi anime.

Kom akkurat på 4 stk under grøss/horror som er bra. detter er "Ekte" filmer (japansk). og ikke se dubbet det ødelegger hele filmen, se heller med under tekst.

Uzumaki.

Versus.

Battle royale 1

Battle royale 2

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Princess Mononoke kan nesten ikke gå feil. Alle liker den, og mange elsker den.

Ehm?

Vil tippe trådstarter liker Equilibrium som LarsP nevnte. Evt. drittfilmen Mindhunters.

Jeg kan da ikke anbefale filmer jeg ikke liker og filmer jeg ikke har sett.

Du kan seriøst ikke komme her å påstå at en tegnefilm ikke kan slå feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Til og med du (som hater anime), har sagt at Princess Mononoke faktisk var litt god.

Sant nok, men det var fordi jeg tok den som det den var og ikke noe annet. Den når ikke opp til ekte filmkunst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...