Kurt P Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Tenkte at jeg skulle skaffe meg en aldri så liten film i løpet av jula og lurer derfor på hvilken jeg skal kjøpe.. Har følgende krav : Spennende/skrekk/action. Jeg har sett alle "stor" filmer i år som f.eks King arthur, dawn of the dead, the day after tomorrow, alexander osv osv.. Filmen trenger ikke å være veldig kjent, så lenge dere mener den er bra ! (helst ikke en film før 1995) Satser på at folk har noen gode forslag. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 "Storfilmer" er som regel dårligere enn de litt mindre kjente. (imho) La meg anbefale følgende: - Lola Rennt - Versus - Equilibrium (ehm, ja.. stavelse?) En ting til, hvorfor må de være nyere enn 1995? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Princess Mononoke kan nesten ikke gå feil. Alle liker den, og mange elsker den. Oldboy anbefales og på det sterkeste. Dette er en av årets 'storfilmer' som du kanskje har gått glipp av. Endret 22. desember 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Når jeg tenker spenning så tenker jeg mer i retning av "militær spenning" (the rock) f.eks. Ellers ville jeg satt pris på en farlig grøsser ! Når filmene blir eldre enn 95-90 så føler jeg at de blir såpass utdatert at jeg klarer ikke å synes de er bra engang.. Filmer som the shining, exorcist ga meg bare latterkrame .. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Action (med pistoler, og bang bang) -Dead or Alive -The Bourne Identity -The Bourne Supremacy -Collateral -Ronin -The Negotiator -Heat -The Boondock Saints Skrekk -Audition -Heute Tension (Switchblade Romance) -Ringu -Signs -One Missed Call -Dagon Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 tnx.. Men lurte på en sak .. Hva heter "livsfarlig anrop" på engelsk ? hva er tittelen? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ju-On The Grudge.1 DET var en skummel film det... Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Må det være action? Kan jo alltids anbefale "The Girl Next Door", den er knall! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 tnx.. Men lurte på en sak .. Hva heter "livsfarlig anrop" på engelsk ? hva er tittelen? Cellular Når filmene blir eldre enn 95-90 så føler jeg at de blir såpass utdatert at jeg klarer ikke å synes de er bra engang.. Filmer som the shining, exorcist ga meg bare latterkrame .. Ehm, ja vel.. nesten sånn at jeg ikke får lyst til å svare deg allikevel. Dette er jo geniale filmer, langt bedre enn nyere grøssere Med unntak av enkelte filmer selvfølgelig. takk for svar der.. Tja.. jeg synes nå slike filmer blir så gamle at de klarer ikke å bli skumle.. Det er så dårlige effekter og dårlig lagd at det blir mer morsomt enn spennende og ekkelt.. sorry mac, det er mitt syn på saken.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 - Equilibrium Det er morsom action om det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg liker veldig godt "Heat" fra 1995. Trailer, info og alt annet om filmen finner du HER Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Lock Stock and Two Smoking Barrels, en mye bedre film enn Snatch. 12 Monkeys, genialt thriller Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Denne Uten tvil favoritten, i år 2004. Endret 22. desember 2004 av Ar1an Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Once Upon A Time In The West!!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 - Lola Rennt Haha. Så du denne på skolen? Synes forøvrig den bare var dum men Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Æsj, jeg skulle si Heat.. Mission: Impossible, kanskje? Ellers er Ronin verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jakten på Rød Oktober. Ubåt action for alle penge. BEST there is. Har du ikke sett denne, kan du bare kaste alle de andre forslagene og løpe til dvd sjappen. Vet ikke om den er laget før 1995 though. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) DenneUten tvil favoritten, i år 2004. Er faktisk veldig enig der. The Butterfly Effect var en knall film. Hadde null forventninger og ble meget positivt overrasket. Edit: Må også nevne Donnie Darko. En meget spesiel film, men absolutt verd og se. Endret 23. desember 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå