Ponduss Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hei, Har nå kommet fram til innkjøp av et kabinett. Det er tross alt en jungel å velge i, så jeg er interessert i å høre erfaringer/tips fra andre. Skal ha et midi-kabinett, og da med to USB2-innganger og Firewire i front. Genialt praktisk. Jeg synes det er überharry med masse farger og gjennomsiktige vegger, og vil derfor ha et helt enkelt kabinett - gjerne sølvfarget/sort/grått. Viktigst av alt er at det er stillegående. Noen forslag? Har snust litt på Antec P160, men er langt fra sikker. Endret 22. desember 2004 av Ponduss Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Tenkte på disse to; Hva med dette? Eller hva med dette? Det siste der (Chieftec) har jeg selv og er veldig fornøyd. Det er firewire i front, noe som rett og slett er genialt, ellers finnes det også to USB2 i front. Eneste jeg er litt misfornøyd med er at cpu-vifta støyer litt. Heldigvis koster en ny en ikke så altfor mye Lykke til Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 vurderer også et sånn chieftech kabbis, psdata har de faktisk en god del billigere her Lenke til kommentar
cr45h_0v3rr1d3 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Raidmax sitt scorpio kabinett er et ganske greit nybegynner kabinett da iallefall...jeg har dte selv og det har 2x USB og PLASS til å montere en firewire. grait kabinett...skjekk: Raidmax topic Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Raidmax sitt scorpio kabinett er et ganske greit nybegynner kabinett da iallefall...jeg har dte selv og det har 2x USB og PLASS til å montere en firewire. grait kabinett...skjekk: Raidmax topic Han skulle ha et kabbis som var genialt og praktisk da.. ikke noe skrap.. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Må si jeg er mektig imponert over dette: LianLi Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 der sa du det TNN chieftc er et enkelt kabinett som har alle de mest nødvendige og praktiske tingene man trenger. pluss med chieftec: stilrent(ikke jalla),god plass,ikke mye plastik(bare fronten og den tåler en støyt, lett og modde og det er bare genialt minus med chieftec: mange har det, veier litt mye. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 endelig folk som vet å sette pris på chieftec. jeg foreslår chieftec dragon men usb i front Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Chieftec! Sier ikke mer Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har dette selv er veldig fornøyd med det. der har du 2 usb 1 firewire + mic å lyd uttak på toppen.thermaltake Sviking Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Thermaltake er også veldig anbefalt visst du liker pc-styling Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Dette : Lian Li PC6100BUSB Koster 1000.- Men, Lian Li koster jo da (Uttakene er under den lille luken nederst på kabinettet) Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 chieftec er og vil bare hvere best men lian-li og andre stilrene kobbinetter er det beste å kjøpe, for hvis du går lei de kan du bare fikse på de...du jan det med andere oxo men de er som regel så "fiksa" fra før av så det blir nesten ingen tin å forandre på. go for chiefetc :!: Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 JA CHEIFTECH DENGER!!! hehe har hatt det i ett år nå og har lyst på nytt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300313&cks=PRL det jeg har er litt lite også må jeg ta ut hele HK for og få ut PSU. Så ønsker meg det nye til jul!! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Antec har flotte kabbiser. Det første forslaget var fint. Hva med dette Antec super lanboy Endret 23. desember 2004 av Kissa4ever Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er selv innehaver av et P160 med vindu.. ser i ettertid at jeg fint hadde klart meg uten vindu, da jeg ikke er tilhenger av å stappe mye unødig pyntedritt inni maskinen. Min nøkterne vurdering av kabinettet er at det er noe av det beste jeg noensinne har jobbet med. Fine løsninger slik som uttagbar hk-skuff, HD'er plassert på gummiknotter like bak 120mm vifte i front for bra kjøling, viftefilter innebygd i fronten, 2x temperatursensorer etc. gjør det hele til en meget fornøyelig affære. Det jeg har å klage på er at frontstykket virker litt "billig", i og med at det utelukkende er plast + at det er en rekke små hull i frontplaten som suger inn støv om man ikke dekker de til på innsiden. Men alt i alt, så har det en varm anbefaling fra meg. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har dette selv er veldig fornøyd med det. der har du 2 usb 1 firewire + mic å lyd uttak på toppen.thermaltake Sviking Har aldri sett deg før på dette forumet. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg tror termaltake skal vere ganske bra kvalitet men fyttehelvete så stygge de er gå for chieftec Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har dette selv er veldig fornøyd med det. der har du 2 usb 1 firewire + mic å lyd uttak på toppen.thermaltake Sviking Har aldri sett deg før på dette forumet. en gang må jo vere den første. Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jadå.eg er over alt eg,. biter ikke asså . god jul gutter å jener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå