RAM Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Bruker du også å sjekke ut de ekstra film- klippene som bruker å høre med til DVD-er? Sånn som hvordan de laget filmen, mer info om emnet, osv? Jeg bruker faktisk mer tid på å sjekke ut dette enn på å se selve filmen. Er det normalt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vel, jeg skal ærlig innrømme at jeg også gjør det samme. Gjerne ikke rett etter jeg har sett selve filmen, men som "kos" en annen dag. Ta det med ro, du er helt normal. Håper jeg... Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Alltids kjekt å se ekstramateriellet på dvd'er. Liker spesielt når de viser hvordan spesialeffektene blir til (matrix 1,2,3, swordfish o.l.) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg pleier aldri å se på ekstramatriellet på dvder.. *føle seg unormal* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kommer an på filmen, er det Ringenes Herre er det jo en selvfølge(20 timer går så raskt som bare det) Men er det en film som 2fast 2furios så gidder jeg somregel ikke. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ser heller sjeldent på de selv. Kommer veldig ann på filmen, LOTR er et must men komedier osv ser jeg sjeldent xtra tingene Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ganske sjeldent at jeg gjør det. Og det er ikke mye av det jeg har sett på som har vært noe særlig. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg bruker å se ekstramaterialet. Det er kos. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ser på ekstramateriale på filmer og serier jeg virkelig liker Som f.eks Ringenes Herre (de er bare best!) og 24 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 sluker alt av extra ting, flere ganger jeg nettopp har sett en film, og bare kjøper den fordi jeg vil se extra stuff, 2 disc edition all the way Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ekstramateriellet pa DVD'er er underholdende. Sjekker det som oftest alltid ut. Er ikke alltid jeg tar meg tid til a se pa det, men hvertfall se hva som er av ekstramateriell... Elsker a se pa outtakes og behind the scenes/the making of tingene. Det avhenger ogsa som oftest av hvilken film det er ogsa, og hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå