Spillorakelet Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har vurdert mange hovedkort i det siste å heller nå mot DETTE Har hørt at lydkortet skal være bra i tillegg til at det har trådløst nettverkskort og Bluetooth.. Kortet skal brukes sammen med en AMD 3500+ Winchester, 1024Mb Twinmos pc3200 ram, Western Digital Raptor (10.000 rpm) og XFX 6800GT skjermkort. Skjermkortet skal kjøres i SLI ettervært.. Et dette kortet et godt valg eller ville dere valgt et annet til mitt planlagte oppsett over? Kom gjerne med forslag til andre forandringer jeg burde gjøre... Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du kjøper jo kremen av hovedkort til Socket 939... Dette er jo noe av det beste som er mulig å få tak i... Blir nesten som å spørre om 6800GT er bra Konklusjon: Dette kortet er et meget bra kort! Rekord i 3Dmark! -MortenGj Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 1900kr for det hovedkortet Høres svindyrt ut. Sikker på de trenger alle finessene? PS. Twinmos ram har hadd kompatibilitetsproblemer med Athlon64. Du bør finne ut om det går bra før du gjør denne kombinasjonen. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Om jeg trenger det kortet tilbyr er jeg litt usikker på da jeg ikke vet hva dette har i forhold tl de andre kortene i samme klasse.. Jeg skal ha den nForce4 chipset og PCI-E SLI mulighet. Trådløst Nettverk er også kjekt da jeg bruker et USB nettverkskort nå. Bluetooth er også kjekt for komunikasjon med mobil ved overføring av telefonlister,etc. (ikke viktig men et lite pluss) Vet somsagt ikke ha de andre kortene har som er bedre/dårligere Angående RAM: Får jeg problemer med Twinmos brikkene blir de byttet ut! Twinmos brikkene har jeg fra før, det andre skal handles.. Vis jeg får problemer, kan jeg da sende dem tilbake til forhandleren? Når man klikker på Hovedkortet jeg ønsker kommer både cpu`en og Twinmos brikkene opp som "anbefalte" merkjøp..... Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ingen fler som har noen komentarer angående overnevnte hovedkort?! Vil gjerne ha litt flere meninger før jeg legger inn bestillingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå