TanglewoodD Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) heisann, jeg skulle laste ned stylexp ,så fikk jeg plutselig spam oppover øra. Det var xxx osv. Diverse programmer som legger seg i minnet er OK, jeg kan sikkert leve med det, men bakgrunnsbilde er en enorm plage. Link til siden der dem vil ha meg til å "signere" er http://www.smart-security.info/?affid=11OXC9 takker for alle svar Mvh Stian_A Endret 22. desember 2004 av Stian_A Lenke til kommentar
Azton Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Tips: Ikke bruk store bokstaver i topic, mods liker ikke det Du kan vel fyre inn spybot S&D som finner og fjerner spyware. Ellers så må du vel kanskje finne deg et alternativ til stylexp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 HJELP, CAPS-LOCK SLÅR SEG IKKE AV!!! Prøv Spybot OG Adaware. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Tips: Ikke bruk store bokstaver i topic, mods liker ikke det Du kan vel fyre inn spybot S&D som finner og fjerner spyware. Ellers så må du vel kanskje finne deg et alternativ til stylexp. hehehe, greit nok... Jeg har jo tatt vanlig scan , og housecall på pc-cillins hjemmeside og ad-aware... Men ingenting biter på det.... mvh Stian_A Og Fredrik, du bør ikke være frekk i kjeften vettu Endret 22. desember 2004 av Stian_A Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Når du leste innlegget, hvorfor har du da ikke endret på caps i topic? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Når du leste innlegget, hvorfor har du da ikke endret på caps i topic? Jeg har endret det nå... Fornøyd? Verken Spybot eller ad-aware biter på det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Har du installert noe "hotbar" elns? Sjekk listen over installerte programmer, og se om det er noe du ikke kjenner igjen. Endret 22. desember 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Og Fredrik, du bør ikke være frekk i kjeften vettu Nei, Stian, fordi da banker du meg vel! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Og Fredrik, du bør ikke være frekk i kjeften vettu Nei, Stian, fordi da banker du meg vel! kom da skal jeg slå deg din javla nisse! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Skjerp deg 'a! Jeg er bodyguard her, denger deg med høyttalerene min og kaster subben på deg etterpå Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Skjerp deg 'a! Jeg er bodyguard her, denger deg med høyttalerene min og kaster subben på deg etterpå Greit nok, bare jeg får knerta han så... Eneste programmene jeg hadde var Internett optimzer osv. men det er avinstallert... Men jeg har den fortsatt... Seig den der... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) når jeg får ekstremtilfeller inn på jobb kjører jeg som regel programmer i følgende rekkefølge: antivirus (NOD32 eller Norman) adaware personal edition Spybot Spysweeper (hijack this) (regcleaner) programmer i parantes blir sjelden brukt, da de 4 første som regel gjør susen. En del spyware kan faktisk fjernes fra add/remove programs... iallefall noe av det. Endret 22. desember 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har ikke noe med hardware å gjøre, samt at trådstarter er heller småfrekk i tonen mot andre brukere. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg