gothur Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 har du den motorola v80? greide du å satt opp MMS? iallfall kan du fortelle meg hvordan du fikse det? Jeg har nettopp fått min v80 fra min onkel som jobber for tiden i Kina :!: Hvor fikk du tak i din v80? tror at det ikke selges i Norge liksom takk for svar!! Lenke til kommentar
meilertsen03 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 HEisann, Venter på min Samsung D500 nå og har et spørsmål: Er det mulig å lagre annen data enn mp3 filer på mobilen? Kan man bruke den som en usb minnebrikke hvis man trenger å lagre data for å ta med seg noen andre plasser? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Annen data enn MP3? Ja, det burde være mulig. Lenke til kommentar
ReWrite Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Fikk denne tlf utlevert på jobb idag, etter litt masing fra min side. Har trilbringt ca 6 timer med den nå er kjempefornøyd. Det er menyene som imponerer meg mest, det er aldri noen pauser som man ofte opplever med SE og Nokia når de skal "buffre" lange lister i menyen osv. Dette forekommer aldri på D500, her går alt som en drøm, noen som husker at det tok 3 evigheter + litt til og åpne innboksen på noen nokia tlf? Vel dette eksisterer ikke her, har over 100sms'er og den åpner den med engang man har valgt innboksen. Deilig! Ellers så virker skyvemekanismen utrolig solid, tror det tar en stund før denne slarker Skjermen er konge, kunne kanskje vært større, men da ville tlf vært større og dermed ødelegge harmonien samsung har klart med d500, alt følels liksom riktig. Sitter nå og overfører mp3 filer over BT, og det går lekende lett, jeg har ikke støtt på de BT problemene som noen rapporterer om.... Og det med at oppover tasten på tlf er for trang er bare tull, ihvertfall for meg, og jeg har noen skikkelige syltelabber til hender.. Uansett, ville bare si ifra at jeg er strålende fornøyd, dette er vel den 30tlf min oppgjennom 9 år, og må si at dette er den som gir best førsteinntrykk Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Gleder meg mer og mer til jeg får den. Håper jeg får den imorgen, men tror jeg får den på mandag. En ting til, hvor lenge ladet dere den første gangen? Mener å huske at det står 90min i manualen. Eller bare over natten? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg ladet den bare over natta. Lenke til kommentar
Sto Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Noen som vet hvordan man sletter "nedlastede"? Jeg lastet ned noe med ett uhell som jeg helst ikke vil ha der, og nå får jeg det ikke bort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå