Gå til innhold

Samsung D500 test m/kamerabilder

Hedonism

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:wallbash::wallbash: Alt for å skryte av S700i , vet den har "beste" skjermen på mobiler per dags dato men, hvis man begynner å skryte for MYE blir det bare :wallbash: :wallbash: :p

Den har jo ikke den beste skjermen til dags dato, Sharp GX30 har bl. a. bedre, men S700i har klart best i norge! (har ikke prøvd LG T5100)

Lenke til kommentar

Jeg har i dag, etter uendelig surfing og informasjonssamling bestilt meg en SAMSUNG D500 :) Gleeeeder meg til den kommer :) Mye bra innlegg her man kan følge med på! Jeg har sikkert letet meg igjennom tusenvis av sider om denne telefonen og alt jeg kan komme frem til er jo at den MÅ jo bare være bra!

Anbefaler den ihvertfall etter det jeg har sett rundt omkring.. Og hvem vil ha en klumpete S700i?? Ei lita snuppe som meg vil da ha en liten og funksjonell telefon jeg kan ha i den lille snuppeveska mi.. Ikke en som ser ut som en fjernkontroll etter at man har skyvet den ut!!

So long guys :) hehe :tease:

Lenke til kommentar

Bildene uansett kamera er jo strålende.... tenk bare på den spede begynnelse med cif oppløsning....gliser!

Det er tross alt en mobil vi snakker om her!!!

:woot::woot:

Jeg elsker store skjermer, spesielt etter å ha hatt en klappp mobil - men tror ikke jeg fikser størrelsen på S700... å ha den i buksa lomma, vel det kan misforståes...

Samsung er kjent for kvalitet, og tror ikke mekanismen er noe å bekymre seg over!

Har selv prøvd d500 og ble imponert og fasinert over mekanismen og dens fordeler....lekker liten mobil!

Det som bekymrer meg noe imidlertid er at jeg simpelten elsker meny systemet og enkelheten i SE sine mobiler.... Har hatt T610, Z600, og har nå K700...

Og layout ikke minst...

Og det er det som får meg til å stoppe litt opp, ER meny systemet til Samsung. Har det blitt noe i nærheten av like bra som det ytre, og f.eks like logisk og enkelt som SE/samsung - ja da kommer de til å gruse Nukia og endel andre konkurenter på sin vei!

(ja jeg vet jeg skrev en u i Nokia)

Ser ut som sort er in fargen på mobiler iår hvertfall, tenker ikke bare på D500 (ja jeg vet du får den i sølv også)

Men også på SE sin Clara... nei, tror det blir klapp klapp på meg neste gang, og det kan bli D500 i klapp... om menyene har blitt bedre, og batteriet holder noe bedre enn tidligre riktignok!

Og ja, den beste skjermen i Norges land... den går nok til S700... skjerm er utrolig viktig, men ikke alt!!!

:green:

Lenke til kommentar
Og ja, den beste skjermen i Norges land... den går nok til S700... skjerm er utrolig viktig, men ikke alt!!!

S700i har absolutt IKKE Norge's beste skjerm. Skjermen til Nokia 7710 slår den 2x.

Det er så relativt lite forskjell mellon 65k og 262k farges skjerm, så det skal vel ikke være nødvendig å telle med, dessuten kan telefonen bli tregere.

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar

S700i har absolutt IKKE Norge's beste skjerm. Skjermen til Nokia 7710 slår den 2x.

Er ikke sikkert at 7710 har bedre skjerm. Selv om den har høyere oppløsning betyr ikke at den er bedre enn S700i, fordi 7710's skjerm er fysisk mye større, noe som gjør at pikslene blir større og kvaliteten mindre.

Lenke til kommentar

Er ikke sikkert at 7710 har bedre skjerm. Selv om den har høyere oppløsning betyr ikke at den er bedre enn S700i, fordi 7710's skjerm er fysisk mye større, noe som gjør at pikslene blir større og kvaliteten mindre.

hva ER det med deg og den S700i'en din..? du KLARER virkelig ikke å innse at det er mobiler som faktisk er BEDRE enn den! herre... :hrm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

men 7710 har jo vesentlig større oppløsning og ;)

on topic går det ikke an å skru på vibrasjon og ringing samtidig med software oppgradering heller ? dette er noe jeg alltid bruker, vibrasjon i tillegg til ringetoner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...