embark Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei, før login'en i windows kommer opp, så kommer det en såkalt diskkontroll. Meget irriterende. Jeg tok en den en gang, for så å håpe at det ikke kom igjen. Men, woopsy, der var den jo igjen neste gang jeg reboota. Noen som vet hvordan jeg får vekk denna? Vet det er en enkel sak å bare trykke enter, men allikkavæl... Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 har akkuratt samme problem.. nå som det har gått 5 år siden denne tråden startet må noen klokinger ha funnet ut av dette.. ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 har akkuratt samme problem.. nå som det har gått 5 år siden denne tråden startet må noen klokinger ha funnet ut av dette.. ? jeg tror dette har en løsning ( faktisk i dette forumet i xp tiden ), men kan ikke huske hva dette var. skal lete i forskellige forum og håper jeg finner det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det var i alle fall noen som fikk det til. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=960706 Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 takk for svar. fikk fiksa det. datan var litt usatabil pga. oc'ing også var alle hd'ene bortestt fra c: koblet til en annen psu, noen som ikke ble likt når jeg klokka ned litt + koblet alle hd'ene på samme psu som starter datan ble alt bankers;) takk uansett:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå