mihcaoj Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg sitter her å har tenkt å flashe/modde mitt x800pro vivo kort >x800xt(ikke pe), og lurer i denne sammenheng litt på hva forskjellige ord i flashguiden betyr(vil være 100% sikker). Her er orda: 1. Boot, f.eks: "Reboot og BOOT fra diskett" 2. Kommandolinje, f.eks: "Vente til du kommer tilbake til kommando linje" 3. Pure DOS, f.eks "reboot til pure dos." Hvordan "rebooter" jeg til PURE dos? Håper på svar... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Jeg sitter her å har tenkt å flashe/modde mitt x800pro vivo kort >x800xt(ikke pe), og lurer i denne sammenheng litt på hva forskjellige ord i flashguiden betyr(vil være 100% sikker). Her er orda: 1. Boot, f.eks: "Reboot og BOOT fra diskett" 2. Kommandolinje, f.eks: "Vente til du kommer tilbake til kommando linje" 3. Pure DOS, f.eks "reboot til pure dos." Hvordan "rebooter" jeg til PURE dos? Håper på svar... 1. Reboot = Restart av maskina. Du må ha en "oppstartsdiskett/CD" som kjører DOS 2. Kommandolinje er gode gamle c:\> 3. Altså, pure dos er bare en oppstartdiskett som inneholder command.com egentlig. Du trenger ikke så mye mere enn command.com Om du har diskettstasjon på din maskin så finn frem en diskett. Gå inn på Min datamaskin, velg a:, format, også huker du av for at den skal kopiere systemfilene. enklere kan det ikke bli Enkleste er kanskje å gå inn på www.bootdisk.com der finner du alt du trenger Endret 22. desember 2004 av iceraven Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Takk for hjelpen! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå