asconasny Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei.. Jeg har litt problemer med xp her.. Når jeg skal brenne fra hardisk så restarter datamaskinen seg ...MEGET irriterende. Dette skjer også hver gang jeg skal rippe en dvd. Dritten restarter.. Har nettopp instalert win xp pro norsk og tatt update Hadde win98se før .. da funket dette oppsettet. Jeg skjønner ikke hva som er galt.... noen som har vært borti dette? Jeg har memorex 24X brenner og wd 80gb hardisk. Brenner med Nero, nyeste versjon hovedkort: abit kt7a raid DMA er på. har instalert nye 4in1 via drivere og aspi Meget takknemlig for hjelp Cdflame Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Har du disablet brennefunksjon som ligger i XP ? Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 09:28, antiloop skrev:Har du disablet brennefunksjon som ligger i XP ? Hva slag svar var det ................. Bullshit Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Skru av "automatically reboot" i startup and recovery, gjør den samme prosessen en gang til, og sjekk loggen (even viewer) hva som gikk galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå