834HF42F242 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Bor i Sauda, det er ein by i Rogaland.Bare to timar fra Stavanger Ditto, der kommer jeg også fra! Edit: Flere bilder av borges vakreste småby: Sauda Sjukehus Havna Arbeidernes bydel, Åbøbyen Endret 29. desember 2004 av anth Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Buskerud> Ringerike> Sokna.... Mange som har hørt om tenker jeg... Hønefoss blir nærmeste by... BTW så kjenner jeg PSION og bor like ved.... hvem vil ta på meg? Skriver autografer etter kl 15.... :!: Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Inderøy i Nord-Trøndelag (halvtime sør for Steinkjer) Endret 29. desember 2004 av Keejay Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Skogn, ligger i nord-trøndelag. Tar ca 50 minutter å kjøre til Trondheim. Bor i Steinkjer jeg,ikke så langt unna Skogn Nei, er vel en liten time unna det også. Nordover. http://www.dyrhaug.no/Docs/000007CF/Områdekart%202.gif Skogn ligger like ved Levanger. Stjørdal her! Utsikta (ISDN warn) Bilde fra 10.000 fot Fin by, men skjer ALDRI noe her, utenom en liten bombetrussel som skjedde rett før juleferien.. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Skibotn(12mil fra Tromsø) Makan til fantastisk plass skal man lete lenge etter....eller ikke... du kjenner vel tilfeldivis ikke vår alles gode venn TED for alle?? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Trondheim -> Sentrum. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 aurskog høland.(løken) Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Horten http://www.mjosund.no/kam/horten/horten01.jpg Ligger nord i Vestfold. Endret 29. desember 2004 av MsTwigi Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Horten http://www.mjosund.no/kam/horten/horten01.jpg Ligger nord i Vestfold. Hmm.. Vink, kanskje jeg ser deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Bor foreløpig på et lite tettsted 4-5 mil sørvest for Trondhjem kallt Orkanger. Det ligger forøvrig i Orkdal kommune, og i og for seg i Sør-Trøndelag. Mer info kan finnes her: Min mening om Orkanger Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Trondheim -> Sentrum. Prostitusjons byen, Skole jenter selger sex Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) oi, rart at det forekommer i en av norgesstørste by? hva forventer du? Omy, tr.heim kan ikke være perfekt heller. Men artikklen dær er bygd på rykter Endret 25. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Trondheim -> Sentrum. Prostitusjons byen, Skole jenter selger sex hm... bare tre timer til t.heim.. * kjøre oppover* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 oi, rart at det forekommer i en av norgesstørste by? hva forventer du?Omy, tr.heim kan ikke være perfekt heller. Men artikklen dær er bygd på rykter jaja seff, men les da man. det er levert en raport på det, det er blitt observert. og for et telekort? og jeg forventer ikke så mye av trondheim... men når det er skolejenter fra 13-18 som selger seg er noe galt med byen. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg bor i Kongsberg, Buskerud Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 oi, rart at det forekommer i en av norgesstørste by? hva forventer du?Omy, tr.heim kan ikke være perfekt heller. Men artikklen dær er bygd på rykter jaja seff, men les da man. det er levert en raport på det, det er blitt observert. og for et telekort? og jeg forventer ikke så mye av trondheim... men når det er skolejenter fra 13-18 som selger seg er noe galt med byen. ja det kan godt hende, men bydelene er godt skilt. Noen bydeler er det masse dritt men noen andre er rolige og alle kjenner alle. har en misstanke kor de prostituerte kommer i fra, men skakke si det Lenke til kommentar
nord Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 pent panorama bilde fra Nordkjosbotn, bor litt til høyre på andre siden av fjorden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå