DJ_Dark Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Var det ikke språkrådet som ville at internett skulle hete "verdsveven" på nynorsk? LOL!!!! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Min min min!! Språkrådet er korka i hodet til tider da. Hørte på radioen en gang hvor en fyr i språkrådet sa at ordet "homo" var et klart fremmedord!! På hvilken måte er ikke "homo" et fremmedord? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 LA oss gå til sak mot språkrådet for vranglære ^^ Min bil, min kjevle, min kuk Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 LA oss gå til sak mot språkrådet for vranglære ^^ Min bil, min kjevle, min kuk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Øy! hold kuken din unna denne diskusjonen!!! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Øy! hold kuken din unna denne diskusjonen!!! Kan'u gjørra sjæl. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 JEG har ikke nevnt kuken min i det hele tatt jeg (ups der nevnte jeg den visst... jaja sånn kan det gikk) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg synes det høres riktigere ut med mitt kjevle, og det samme gjelder de fleste folk på min alder og oppover som jeg har spurt. Mitt kjevle er også i dette tilfelle korrekt, selv om jeg vet endel av forumbrukerne alltid skal ha rett, og står på sitt. Jeg erklærer for min del denne diskusjonen for avsluttet, da jeg fikk svar på det jeg lurte på, og fikk rett. Ha en god jul alle sammen. :!: Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 her kommer en post uten kuk og godt nyttår: Det heter da vel min kjevle ! Exempel: "Kom her da for f. eller så dryler jeg deg ned med mitt kjevle!!!" Nei, det passet ikke helt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 her kommer en post uten kuk og godt nyttår: Det heter da vel min kjevle ! Exempel: "Kom her da for f. eller så dryler jeg deg ned med mitt kjevle!!!" Nei, det passet ikke helt så du mener "Kom her da for f. eller så dryler jeg deg ned med min kjevle!!!" er mye bedre? Nei. Du sier gjerne "Kom her da for f. eller så dryler jeg deg ned med kjevlet mitt!!!" Og da høres det ok ut. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jesus, tenk at en slik tråd ble fire sider lang. Men for the records: Mitt kjevle, selv om min kjevle høres rett ut. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 julenissen; Det stemmer det som du skriver.... Men nå er jo jeg fra rogaland også da.. mao eg komme i fra rogaland eg. Sitte nå her på julaftå å skrive inlegg på hw. Hehe nei.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det heter Kjevlet mitt Mitt kjevle evt. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 min kjevle kjevlen min mi kjævvel kjævla mi Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hehe, egentlig litt dum diskusjon ettersom mitt er riktig, men jeg står for min Ok ok... Jeg gir meg, men kommer til å fortsette med min i daglitale Andreas. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 her kommer en post uten kuk og godt nyttår: Det heter da vel min kjevle ! Exempel: "Kom her da for f. eller så dryler jeg deg ned med mitt kjevle!!!" Nei, det passet ikke helt Hvor har folk det fra å tilføre så mange x-er i det norske språket? Det heter eksempel. Og piksler. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Og Jul. ikke X-Mas. Men...Mitt kjevle høres steike rart ut. Lenke til kommentar
simes Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 For meg hadde det vært tretten tusen ganger mer vanlig å skrive "Sønn, kan du hente kjevla mi?". Jeg ville skrevet ei kjevle, men vet nå at det er feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå