neXon Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg trenger et enkelt php script for en web butikk. eks: http://www.istad.no/nyistad/privat/butikk/fr_butikk.htm Trenger ikke å vere noe kompliserte greier. Det viktigste er at det er enkelt å bruke Lenke til kommentar
jrz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 har du i det hele tatt giddet å lete i hotscripts? evt søkt i forumet eller google. Temaet har vært oppe i dette forumet før.. forumet er her for å hjelpe folk mot veien til lykke, ikke gjøre alt for deg. Prøv deg litt frem, og spør underveis... Lenke til kommentar
neXon Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 har du i det hele tatt giddet å lete i hotscripts? evt søkt i forumet eller google. Temaet har vært oppe i dette forumet før.. forumet er her for å hjelpe folk mot veien til lykke, ikke gjøre alt for deg. Prøv deg litt frem, og spør underveis... hotscripts.com du mener? Har faktisk søkt på forumet her, men fant ikke mye nyttig. Fant noen på google. men er igrunnen ute etter den jeg linket til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 OSCommerce kan jo være noe.. Lenke til kommentar
jrz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 altså, det jeg forbinder med en nettbutikk, er en side med handlevogn og menyløsning for ting, osvosv. den istad kraft siden har ikke noe sånt. Den er mer en liste over ting de har. og et enkelt form nederst til bestilling. Dette klarer du lett å gjøre selv. mail() er vel omtrent eneste funksjonen du trenger for å få til det samme som den siden der.. Lenke til kommentar
voxra Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 FreznoShop er ein enkel nettbutikk i php som sender tingingar på epost. Det er tysk, men eg har laga nynorsk omsetjing ein gong. Gi meg ein lyd om du vil ha filene. Den er i bruk her (klikk på bilete av jule-CD øvst til venstre). Randi A. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 tusen takk Randi A. Skal sette den opp nå snart. Noen forslag til hva jeg kan selge? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 ezPublish har jo webshop-funksjonalitet... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg ville uten videre si at minimumskravet til en webshop vanskelig kan karakterieres som ikke-komplisert. Det er ganske mange del-elementer som til sammen utgjør en anvendelig webshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå