eivtorg Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Halla. Hvordan aktiverer jeg 4 høytalere i windows ? Jeg har et audigykort... ET Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Åpne surroundmixer og velg der (Start, programs, creative, soundblaster audigy, surround mixer) Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Jaja, men jeg har ikke innstallert softwaren, bare drivere. ET Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 har du winxp så går du inn på controlpanel velg sounds and audiodevices der kan du velge antall høytalere og type du har. Lenke til kommentar
eivtorg Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Takk takk takk ET Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 I XP kan du gå på Start->Control Panel->Sound and audio devices->(under speaker settings)advanced->speaker setup tror det er samme under 2000 men ikke sikker, 9x går det ikke ann og sette opp 4 speakers uten eksta programvare(såvidt jeg vet) Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 I 9x går det å sette opp flere høyttalere, ja. Egenskaper for lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå