ronnyaa Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Har litt problemer med hastigheten på min nyinnkjøpte Officeconnect 11g router (3CRWE554G72T). Har lagt ved bilde av hastigheten på den, og som dere kan se er det ikke mye å skryte av. Har oppdatert med siste versjon av firmware, uten at det var noe hjelp i det. Spiller heller ingen rolle om nettet står åpent, eller om jeg slår av / på wep osv. Maskinen jeg prøver å overføre til har et intel trådløst kort innebygd (zepto bærbar) Noen som har noen gode ideer ? På forhånd takk for svar Edit : Glemte visst bildet Endret 22. desember 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Er signalet likt når laptopen er rett ved siden av trådløs routeren og har du brukt trådløst i andre situasjoner der det har fungert bra? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Har testet den på andre nettverk med meget bra resultat. Signalet er utmerket uansett hvor jeg forflytter meg i huset, og hastigheten er like dårlig. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 *bump* Er det ingen som har hatt liknende problemer her ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå