Theoneask Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Dette er jo so klart surt men det er faktisk snakk om 2 veker..hadde det vore eit par dager so greit nok.. husker då eg bestilte webcamen min, dagen etter eg hadde bestilt hadde prisen økt med 100 kr.. vart glad over sparte penger då Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Så hvis du kjøper en dyr invistering en dag så er den satt ned like etter så hadde du bare "jaja sånn er det"? Ja. Har opplevd det, og er ikke noe å gjøre meg. Som sagt (flere ganger): Prisene synker hele tiden. Det finnes ikke noe som heter "godt" datakjøp Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 joda, eller webcam passer kanskje ikkje akkurat under datakjøp men var no eit bra kjøp fordi om Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Om vi roper Ulv Ulv på forumet for mange ganger-er jeg redd vi missbruker forumet som igjen fører til at webshoppene ikke gidder å bruke tid på oss. Tenker først å fremst på bruk av Komplett to ganger i overskriften, setningen roper også på dems oppmerksomhet. Etter min mening burdet moderatorer slettte slike poster i fremtiden-ikke dem som virkelig har blitt dårlig behandlet, men dette blir for dumt, alle opplever og finne data delen de kjøpte billigere bare noen uker etterpå, overhodet ikke noe nytt med det. Endret 22. desember 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ok, hadde de gjort det samme dag, etter du hadde bestilt kunne jeg forstått det.. Som da de satte ned razer diamondback som ukens tilbud på mandagen da jeg hadde kjøpt den på søndagen :!: jaja, shit happens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå