Shortyboy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122932 Denne skjermen kjøpte jeg for 2-3 uker siden som ukens tilbud til 2895,- Et par uker senere er samme skjermen såtte ned til 2295.Samtidig type grå skjerm av samme type til den prisen.Jævli iriterende for å si det mildt! Er det noe jeg kan gjøre med d?Angrefrist å så bestille på nytt? Shorty Endret 22. desember 2004 av Shortyboy Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Angrefristen er bare på 14 dager... Men å kalle det idioti fra komplett sin side vil jeg si er mer idioti av deg. De må jo følge markedet, og prisene må jo bli justert ned en gang... Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ja slemme komplett. Tenk å sette ned prisene. Så synd på forbrukerne.... Tenke deg litt om, alt faller i pris før eller senere og når jeg ser overskriften på dette innlegget blir jeg meget glad for at akkurat du var uheldig denne gangen. Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Meget kjipt, men "life goes on" og all den dritten... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Og poenget ditt er? Prisene synker..too bad for you. Komplett vil tjene penger som alle andre her i verden, og ikkje kom og fortell meg at du hadde sagt til kundene "Nei, denne skjermen blir nedsatt 500 kroner om 2 veker, kom tilbake da. Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) ### Innlegg fjernet av moderator ### Endret 22. desember 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg håper du ikke mener dette seriøst, sitter her og skrattler. For det første er det ikke snakk om "uka etter", men heller 3 uker. Og komplett aner jo ikke at produsenten setter ned prisen på produktet snart når de lager et tilbud. Når du i tillegg ikke klarer å godta at sånn fungerer butikker og i tillegg lire av deg det du nettopp gjorde må jeg nesten si meg enig med owgrant sin noe ufine kommentar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Så hvis du kjøper en dyr invistering en dag så er den satt ned like etter så hadde du bare "jaja sånn er det"? Ja, det kalles "markedskrefter" - tosk! Priser varierer etter hvor mye som blir solgt osv. Du kan jo ta med deg GeForce2 skjermkortet du kjøpte for 3 år siden og si at du vil ha pengene tilbake fordi de koster 250,- nå. Merkelig hvor dumme noen er, og du understreker din egen idioti ved å skrive 2 sider om hva du mener om en som er uenig med deg. Hehe, takk for dagens latter, shortyboy! Endret 22. desember 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ukens Tilbud er da sjelden noe kjempetilbud. Noen hundre kroner i avslag på relativt dyre ting. En liten bonus om noe du trenger er nedsatt, men ikke stort mer. Hvis du ikke visste at markedet svinger så er det vel du som er ******n. At Komplett plutselig finner ut at denne skjermtypen (f. eks) går ut av produksjon en uke etter de har hatt den som ukens tilbud så setter de jo seff ned prisen. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Sånt skjer. Hovedkortet jeg kjøpte i august koster 1/3 nå, ikke noe å klage over det... Synes du går litt langt ved å lime inn en sangtekst også. Rapporteringsknappen er morsom Lenke til kommentar
particlebug Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Må vel nesten si at det kun er Elkjøp som har garanti mot nedsatte priser så kort tid etter... Så da er det bare å handle på Elkjøp :-p Ellers så er det klart det er synd det du har opplevd... men sånn er datavarehandelen... Jeg kjøpte Toshiba laptop i 2001 for 16000 fordi jeg hadde ønska meg det LENGE... En Celeron 800... Og nå kan du TENKE DEG hva man får for samme prisen i disse dager !!!! Det som er synd er at jeg ikke har fått brukt den så mye heller.. Hadde strengt tatt klart meg uten.. SÅ SURT ER DET !!! Lenke til kommentar
dejanV Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Shortyboy,skjerp deg... 600 kr overlever du Ikke gjør narr av nettbutikkene Lenke til kommentar
TempO Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 ja å ikke nok med det...han driter seg jo maximalt ut oxo....herregud... "fortjener en på trynet" lol værste jeg har hørt....han kom jo med et saklig svar.. dessuten er det 3 uker sida du kjøpte skjermen....priser synker...de stiger ikke i dataverdenen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Og da dropper vi det som enkelte skrev om andre brukere og forsetter diskusjonen... Lenke til kommentar
John P. Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg synes "alltid" det er sånn at når jeg har gått og sikla på noe og så endelig kjøper det, så går det ned i pris uka etter, eller en ny og bedre modell kommer. Sånn er det bare. Husker en gang for lenge lenge siden jeg skulle kjøpe en Sony videospiller på noe som het Cyberia(en avlegger av Elkjøp det ikke ble noe av til slutt). Denne modellen hadde tidligere vært på tilbud, men den kampanjen var over. Men det var nå jeg hadde penger og trengte den, så jeg dro og skulle kjøpe den allikevel. Men for å være helt sikker, spurte jeg betjeningen om det var noen mulighet for at denne kom til å komme på tilbud igjen? Å nei, det var det ikke. En uke etterpå gikk den ned en tusenlapp... Selvfølgelig var det idiotisk å spørre de som jobber der om prisen ville gå ned, men den gangen trodde jeg folk hadde litt integritet og var litt ærlige, noe folk jo ikke er. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 That's life. Dette er helt naturlig. Kanskje det er en ny modell på vei inn i markedet, så komplett ser seg nødt til å sette ned prisen, eller så har de alt for mange på lager, så de vil bli kbitt noe. Ikke vet jeg, det eneste jeg vet er at du har ingen ting å klage over, og ingen rettigheter over hode. Angrefristen har gått ut, så synd på deg. Vil også legge til at dette er et meget bra tilbud på en meget bra skjerm, så jeg bestilte en selv. Lenke til kommentar
trra Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Jeg kjøpte den skjermen som demovare i august 04, da kosta den 3800 kr, men hvis man skal vente hele tiden på at prisen skal gå ned så får man jo aldri kjøpt noe nytt. Endret 22. desember 2004 av trra Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122932 Denne skjermen kjøpte jeg for 2-3 uker siden som ukens tilbud til 2895,- Et par uker senere er samme skjermen såtte ned til 2295.Samtidig type grå skjerm av samme type til den prisen.Jævli iriterende for å si det mildt! Er det noe jeg kan gjøre med d?Angrefrist å så bestille på nytt? Shorty Ærlig talt, dette er noe man MÅ finne seg i! Dette har skjedd meg mange ganger, priser går ned, og det kommer et bedre tilbud litt etter at man har kjøpt en ting, sånn er det bare! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ok, hadde de gjort det samme dag, etter du hadde bestilt kunne jeg forstått det.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 En uke etterpå gikk den ned en tusenlapp... Selvfølgelig var det idiotisk å spørre de som jobber der om prisen ville gå ned, men den gangen trodde jeg folk hadde litt integritet og var litt ærlige, noe folk jo ikke er. Men var den da på tilbud, eller var det en vanlig prisnedgang? Jobber selv i butikk og når folk spør om varen vil gå mer ned om "så-og-så" kort tid, så er det umulig for oss å svare. Jeg kan svare at jeg ikke tror det ettersom prisen allerede er satt litt ned, men så svinger valutaen, eller importør bestemmer seg for å tømme lageret før det kommer en ny modell, og da går prisen drastisk ned... men det vet vi ikke før omtrent samme dagen som prisnedgangen kommer. Så det kommer nok ikke ann på hvor ærlig betjeningen er, men hvor mye de faktisk vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå