CS_eR GøY Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 jeg gikk over fotgjenger feltet når mannen lyste grønt men så plutselig komm en telenor bil kjørende i rasende fart ! jeg ble nesten truffet men heldigvis for dere gikk det bra :razz: var denne bilen stjålet eller hadde noen i kundesørvicen drukket på jobb ( denn svingte som en elg i solnedgang ) Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 21:00, B|Real skrev:Varmen som gjorde det hvordan det? var det du som knabba bilen kanskje, for å gi hermansen skylda? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 dette var i fotgjenger feltet mellom oslo city og by porten trokke noen hadde stjuælt en bil hvor det står telenor :razz: Lenke til kommentar
safarius Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 haha, jeg ble nesten overkjørt av nrk-asgeir Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 hehe asgeir er jo vidars gode nabo tilogmed nå kan ikke små barn gå ut på kvelden uten å vere redde ! han sitter i bilen å lokker på nystekte vaffler :razz: Lenke til kommentar
safarius Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 asgeir er en av norges beste drag-kjørere! Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 23:27, safarius skrev:asgeir er en av norges beste drag-kjørere! og en drag-fører sjekker aldri fotgjengerfelt Lenke til kommentar
house Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 ****n og... at denna telenorbilen ikke splætta deg, hadde vært en sann glede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå