Gå til innhold

Plextor 40/12/40, problemer med "giring"

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en plextor 40/12/40 brenner. Når jeg brenner bruker brennern over 1 min på å gire fra 20x til 24x, noen ganger stopper den helt opp. Hvis den klarer den første giringen så stopper den opp på hastighetskifte fra 24x til 32x. Enda jeg har på buffer underrun. Har også på DMA, har nok temp plass og defrag kjøres regelmessig på diskene.

Bilde av feilmeldingene jeg får ligger her.

Brennern funker helt fint hvis jeg brenner med 20x.

Har hatt på preformace monitoren og den viste hele veien under 10% bruk av cpu og ram. Med simulering i benneprogram går i det helt fint. Nero CD speed har vært under 8x ved hastighetskiftet, men det skjer ikke hver gang, vanligvis er det bare et lite "v" hakk i hastighetskiftet.

Har Win2k, 384MB ram og P3-450MHz cpu. Bruker Smart-bye 32x.

Hva kan være problemet ?

-Batty

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært borte i samme tilfelle med den samme brenneren. Feilen er at brenneren bruker "anti buffer underrun"-funksjonen burn-proof. Når denne brukes stoppes brenningen så bufferen kan fylles opp på ny.

Lenke til kommentar

Har vært borte i samme tilfelle med den samme brenneren. Feilen er at brenneren bruker "anti buffer underrun"-funksjonen burn-proof. Når denne brukes stoppes brenningen så bufferen kan fylles opp på ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...