Cheese_king Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hei jeg vil inn på broren min sin bruker på pc`en. men kan ikke passorde. men har lest på nette at det finnes gratis programme som kan finne passorde... men huske ikke hvor det var henne kan noen hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er vel en grunn til at broren din har passord? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 kan noen hjelpe meg??? Nei! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 er en grunn ja! han har tatt noen av bildene mine å vist ront til vennene sine!!! så leste eg ein plass " dont get sad, get even" så er det noen som vil hjelpe??? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 er en grunn ja!han har tatt noen av bildene mine å vist ront til vennene sine!!! hehe, hva slags bilder da? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Stenger denne fordi: 1. Forumet skal ikke benyttes for hjelp til cracking/hacking. 2. Elendig emnefelt. I tillegg bes trådstarter lese Retningslinjene hvor det bla. står om dette i tillegg til hvor mange linjer en kan ha i signaturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg