Gå til innhold

Total War: Legste kampen dere har hatt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I rome har det vøl alderi blitt lenger en 45 min eller no.. Husker et langt og kjedelig slag mot egypterne som bare hadde archer chariots... mot mine legionærer.

 

Jeg hadde ingen måte å slå dem på.... måtte bare vente tell de gikk ut av piler..Det tok sin tid..

 

Husker derrimot noen laaaange slag i MTW da.. en og enhalv time kanskje.

 

Har lest om noen MTW slag som har vart i 6 timer og sånn :blink:

Lenke til kommentar
I og med at kampene går på tid så er dette veldig "limited" så jeg tipper vel at min lengste kamp var på 30min ca. I campain

Spiller du custom battle så skal det nok gå ann å sette time på unlimited.

joda, gjør jo det.

 

btw: noen som har den modden som stopper klokka i campain? og hvor kan jeg finne den?

Lenke til kommentar

Synes den der tid fanskapen er noe søppel sm overhode ikke skulle ha vært med i spille....

Gikk mot en by med støsrste borgen å 3000 illsinte horejævler inne i byen, også fikk jeg bare 15min på meg!!!!! UMULIG!!!

Loaded flere ganger for jeg nektet å måtte angripe på nytt!!

Ble nødt t å bygge 8 zap points å storme byen med alt jeg hadde...:p

Satte opp menn som en mur rundt midtpunktet i byen å på den måten vant jeg...

 

Men det skulle ha vært en litt mer logisk tidtaking....en time feks uansett hvor mange menn det var med eller no...

Lenke til kommentar

For meg var det da en gjeng romere angrep min stakkars lille by thermon med epic walls, er det foresten de beste murene? hvilken murer har roma?

 

Ihverfall, de hadde ingen siege! de sto bare utenfor murene og sutra (tror jeg kom til å angripe de som besiga ^^;; ihvertfall, jeg hadde bare cretan archere i byen i tillegg til generalens cavalery og 2 mercenary hoplite company's.

Jeg posterte hvertfall archere overalt på murene, men kommer de dusteromerne på skuddavstand? nej, satt der dritlenge, prøvde til å med å sette generalen min utenfor byen så romerne skulle prøve å ta den. Men neeejda. slik stod vi leeenge, så gikk jeg og dusja og spiste middag, da jeg komtilbake stod de der enda, da dro jeg ut strømtilførselen til PC'n -_-;; tror ikke time limit funker til meg, har spillt custom games, om det var en bug med ime limmiten der..

 

Tror den varte 3 timer uten at AI gjorde noe.. -_-;;

Endret av Choo
Lenke til kommentar
halvtime i rome. Hadde et 7timers slag i medieval: 25 000 bysantinere mot 50 000 almohads. tok laaaaaaaaaang tid

trodde ikke medieval: total war støttet så mange enheter samtidig?

Det er vel kanskje mulig hvis du har veldig mange reinforcements.

 

De lengste slagene jeg har hatt gikk vel over 2-3 timer i Medieval, hvis ikke mer. Ofte så var det når jeg møtte flere tusen motstandere og skulle forsvare meg fra en høyde. Bakkene opp til toppen var tettpakket med lik mot slutten. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...