96% Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hei sann... satt å spillte cs i stad da en kamerat kom innom, satte seg å med en gang han så på skjermen brøt han ut i latter...du har en død pixel på skjermen skrek han... så tok jeg en svart bakgrunn å såg at den var død, så studerte jeg endamere å fant en til, altså så har jeg 2 døde pixler på min lcd skjerm, hva kan jeg gjøre med det, er det noe å gjøre i det hele tatt?? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ikke akkurat noe å få latteranfall av... For å fjerne, eller rettere sagt fikse de døde pikslene, kan du prøve "masserings metoden" (scroll litt ned på siden). Men du skal ha flaks om det funker. Så kan man også muligens få ny skjerm på garanti/reklamasjon, men det skal litt til. Hvis du "kun" har to feil, er det nok vanskelig. Det skal helst være tre eller fler, og de må som regel være plassert mot midten av skjermen. Men det er litt forskjellig fra produsent til produsent hva de anser som grunnlag for retur. Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ikke akkurat noe å få latteranfall av... For å fjerne, eller rettere sagt fikse de døde pikslene, kan du prøve "masserings metoden" (scroll litt ned på siden). Men du skal ha flaks om det funker. Så kan man også muligens få ny skjerm på garanti/reklamasjon, men det skal litt til. Hvis du "kun" har to feil, er det nok vanskelig. Det skal helst være tre eller fler, og de må som regel være plassert mot midten av skjermen. Men det er litt forskjellig fra produsent til produsent hva de anser som grunnlag for retur. Vist det er noe som helst feil med ein skjerm fra den er ny og etter 1 år har du krav på og få det fikset eller få ny! Det var svaret min fetter fikk da han ringdt support for ein lcd skjerm med 1 død! Lenke til kommentar
John P. Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vel, det er ikke sånn det er i virkeligheten, selv om det vel burde ha vært det. Hvilken leverandør var dette? Hadde ikke gjort meg noe å hatt en sånn garanti. Jeg sier ikke at det du sier ikke har skjedd, men det er svært sjelden man får et sånt svar desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå