Cheese_king Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hei som mange andre hadde jeg også en gameboy da jeg var liten... her om dagen måtte jeg rydde på lofte å der lå den goe gamle soldaten. det jeg lure på er om det går an å ta ud displaye å koble det til pc`en??? å lese hvor mange grader det er osv. PS ja keg vet det har blitt tatt opp før, men fikk ikke helt svar der... Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg lurer på det samme på en måte..tenkte å bruke en skjerm fra en mini tv når jeg åpna den var det masse greier inni den trur det er bare å lode til noe annen kontakt sak...vet ikke hvem/hvordan..håper noen vet det Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Tror ikke det går så veldig bra er jo helt forskjellige fra de displayene som man vanligvis har i pc-er... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Her er en fakta tekst med alt om LCD skjermer. Enjoy! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tror det går, men du må være flink til å lodde!! Lenke til kommentar
Uzumaki Naruto Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Selv om du skulle få det til så er det jo vanskelig å se gradene på et gameboydisplay fordi det er veldig mørke bilder på skjermen, men lykke til hvis du skal prøve. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Håper det går... *Fikk lyst til å rappe Gameboyen til søsteren min* Kanskje denne hadde passet bedre under Elektronikk? Endret 26. desember 2004 av Vågebu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå