wil Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 hvor er windows Partisjonen som er D: jeg brukte partition magic 7.0 og det var noen som sa at hvis man har to windows partisjoner og skal opprette en linux partisjon og en linux swap partisjon. men jeg har også hørt at man kan ta av denne instillingen i Partition magic, men hvordan og hvor gjør jeg dette. jeg får ikke noe svar på de andre postene som jeg har postet. den D: stasjonen som jeg snakket om er der på en måte, men det går ikke an å bruke den. det står hverken noe navn eller noe bokstav på denne stasjonen. PS: Håper på mange svar på denne posten. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 You're fucked. Et råd: Sett opp alle disker med fdisk for linux MANUELT og FØR windows får fatt i partisjonstabellen. (Sikkert mulig å fikse det du har rota til, men du gir ikke nok informasjon om hva du har gjort (NØYAKTIG informasjon)...) Lenke til kommentar
janosh Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 18:57, wil skrev:den D: stasjonen som jeg snakket om er der på en måte, men det går ikke an å bruke den. det står hverken noe navn eller noe bokstav på denne stasjonen. Hva er det du mener? Er det i Linux du ikke får brukt D: Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 'man parted' Mulig du kan redde disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå