Johnx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei Har kjøpt denne viften: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3080 Hvordan fester jeg denne? Må jeg ha noe spec? Mvh JK God Jul Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Fest den på en 3-pins kontakt på hovedkortet, hvis ikke kan du bruke en overgang fra 4-pins drevkontakt til 3-pins og koble den rett på strømforsyningen. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Fest den på en 3-pins kontakt på hovedkortet, hvis ikke kan du bruke en overgang fra 4-pins drevkontakt til 3-pins og koble den rett på strømforsyningen. Har du et bilde/link av et sånn overgang? Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Her er en overgang.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Her er en overgang.. Den passer ikke. Denne tror jeg derimot skal passe, selv om 3-pinskontakten ser noe snodig ut på det bildet. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Sender Microplex som brev? Så kan jeg bare betale 24 kr i porto. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvis det er en 3-pins kontakt så kan du koble den rett til hovedkortet. Det står på hovedkortet hvor du kan feste den og det står også i manualen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå