Gå til innhold

Hva tror du blir det neste Total War spillet?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ønsker at de snart går igang med et nytt Total War spill ja, OG at det der tar i bruk :love: "havok"-motoren :love: eller lager en lignendes grafikkmotor som gjør at man kan ødelegge bygninger bit for bit, sånn som det blir i Age of Empires III!

Mens de selvfølgelig holder antall folk på en slagmark og selve grafikken på det samme eller BEDRE enn Rome Total War :whistle::love: !

(Oi... :ohmy: Kanskje jeg må kjøpe ny PC innen den tid :D ...!

 

Hva spillet skal handle om er en annen sak...

Kanskje de kan lage noe mytologigreier... :ermm:

Men så vidt jeg vet er det ikke noe spill som tar for seg årene 0-800

Skjedde det noe da? (Det kan godt hende jeg tar feil, men det ville uantsett ikke være første gangen :roll:

 

TSP :love: TW-serien :love:

Lenke til kommentar

hmm...MÅ de ha et spill som omhandler en tidsepoke da?? kan de ikke bare lage et nytt spill ut fra ren fantasi? hadde vært kult med et spill som foregår på en annen planet eller no, å gjerne med et annet folkeslag eller flere folkeslag!

Aliens å slikt har sikkert gått gjennom samme epoke som menneskene har gjort med middelalderen osv! kan ikke tenke meg at de bare hoppet rett inn i hyper moderne tiden...

Å for såvidt så trenger jo ikke spille å omhandle gamledager heller! kult med et cifi spill eller no kanskje....

Må holde alle muligheter åpne... :p

Lenke til kommentar
tror ikke framtidskriger vil omhandle kriger der tusenvis av soldater masjerer mothverander om in i pilregn. blir no middelalder eller før..

Trur det han meinte var at dei kunne laga eit spell med aliens middelalder eller nokke sånt... der dei slåst med spyd og svers osv. :hmm:

mhm... ser det nå, hvis jeg hadde lest skikkelig bare :D

men tror ikke det kommer til å bli om aliens, gi folket god gammeldags klinge kryssing!

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Jeg tipper spillet enten blir "Asia - Total War", eller "Empires: Total War" eller "Medieval: Total War 2".

 

Noe som hadde vøri utrolig tøft, var om vi fikk hele den euroasiatiske flaten og bygge på. Asia, og europa, samtidig. Vi har mongolone, vi har koreas mange militær dynastier, vi har kina. Spennende blir det, _uansett_

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...