Gå til innhold

msn.no suger bestemor langt i muffen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-05 19:53, Insanity skrev:

Nå må dere kutte ut det der. Er selv 25, men er ikke særlig begeistret for Telenor. De fordyrer teletjenestene ved å utnytte "monopolet" de har.


 

Var "dere" rettet mot meg? :???:

 

Selv om man hater et eller annet firma, så må man iallefall prøve å holde seg litt seriøs, og argumentere voksent. Hvis ikke kan man holde seg borte ifra diskusjoner. De siste Telenor-diskusjonene har for meg vært det samme som sandkassen i en barnehage. Ikke noe tvil om at seriøsiteten i forumet har tapt seg utover våren.

(ikke rettet mot deg, Insanity)

Lenke til kommentar

Quote:


Selv om man hater et eller annet firma, så må man iallefall prøve å holde seg litt seriøs, og argumentere voksent. Hvis ikke kan man holde seg borte ifra diskusjoner. De siste Telenor-diskusjonene har for meg vært det samme som sandkassen i en barnehage. Ikke noe tvil om at seriøsiteten i forumet har tapt seg utover våren.

(ikke rettet mot deg, Insanity)


 

Nei, det var ikke rettet spesielt mot deg. Synes bare at bestandig når noen kritiserer Telenor, så kommer det noen med "Kutt ut fjortis-sytinga over Telenor osv." Synes ikke det er rart at folk ikke liker Telenor, slik de holder på. Er forresten enig i at folk bør begrense seg, og holde seg saklig.

 

Bare håper at andre selskaper klarer seg, slik at vi alltid kan vise dem hva vi mener med å velge et annet selskap. Har selv Telenor ADSL nå, men kommer til å skifte hvis NGT blir tilgjengelig der jeg bor.

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg syntes dette forumet her er så "veldig" seriøst, eller at det har vært det før.

Men nok om det.

Har var det jo egentlig MSN's start side vi diskuterte, så jeg tenkte jeg skulle legge inn "mine" tanker om siden :-)

[-]Verdens mest iriterendes reklame.

[-]Labert innhold.

[-]U seriøse, med tanke på at det er Microsoft vi snakker om.

[+]Ok design.

[+]Godt intrigert med Hotmail, og MSN.

[+]Greie tjenester.

Men personlig så liker jeg den ikke, fordi det som drar den ned, drar den så veldig langt ned.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 20:15, Insanity skrev:

Nei, det var ikke rettet spesielt mot deg.
Synes bare at bestandig når noen kritiserer Telenor, så kommer det noen med "Kutt ut fjortis-sytinga over Telenor osv."
Synes ikke det er rart at folk ikke liker Telenor, slik de holder på. Er forresten enig i at folk bør begrense seg, og holde seg saklig.


 

Grunnen til at man anser dette som en "fjortis" topic er vel mest på grunn av "Overskriften", det er ikke spesielt "voksent" å skrive:

 

Quote:


msn.no suger bestemor langt i muffen


 

Dette med hvorfor man betegner det som fjortis er vel diskutert her på forumet før, men jeg husker ikke hvor.. :wink:. Jaja takk for meg.

Lenke til kommentar

Quote:


airguard

ohh yeah !

Typisk at en med psykiske problemer, og skrive/lesevansker må prøve og drite ut en yrkesgruppe.


Jeg bor i byen og handler med bønder, disse menneskene tilfører min bedrift minst 50% av min omsetning (og minst 2 arbeidsplasser)


 

Hva selger du da suppehode? Landbruksmaskiner og gressklippere? kan du ikke se til helvete å bytte nick til "gressklippermannen" ***** tosk!

 

Må nå være du som har psykiske lidelser om du driver et lite firma med bare 2 ansatte. Hvis det ikke er din kone og en sønn/datter. Normale folk klarer drive noe så lite alene.

 

Bønder = Lav IQ , så får du si hva du vil!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 20:00, sjantiok skrev:

Hva har bestemor med dette og gjøre?

synes dere burde formulere dere litt bedre på overskriftene.


 

- for og irritere folk litt, å se hvor mye en klarer provosere frem. (+ humor) :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 21:19, borre skrev:

Såvidt jeg kan se, så har regel 1, 2, 3 og 4 i
blitt brutt i denne tråden.



 

glem nr 4!

 

Forresten så er Norge et fritt land hvis du ikke har glemt det, alle kan mene hva de vil om hva de vil, som meg, jeg syns at regjeringen i det landet her en en gjeng komunister uten hue!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 21:19, borre skrev:

Såvidt jeg kan se, så har regel 1, 2, 3 og 4 i
blitt brutt i denne tråden.


 

Er ikke jeg som er usakelig, det var gressklippermannen som var (han digger bønder). Så reklamerer han for firmaet sitt også med 2 ansatte i :grin: Når det gjelder a/s telenor konsern er det ikke jeg heller som dro dette opp. En uhøffelig tone kom fra han fjortisen som mente Å skulle skrives istedet for OG..

 

Huff..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...