frediko Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 heisann jeg vant en k500i i netcom's julekalender, og de har selvsagt låst telefonen til seg selv.... men jeg vil gi den i julepresang til far min(som har mobil gjennom jobben og ikke netcom) og drar til haugesund allerede i morgen formiddag... er det noen butikker/hvasomhelst i oslo som kan ordne dette? *be på sine knær om hjelp* :] mvh fredrik pm meg eller sms 9 591 904 4 msn: fredrik_olsen(att)hotmail[dått]com Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Sjekka julekalenderen dems, og det står ingenting i reglene så vidt jeg kan se om at telefonene du kan vinne er låst.. Ville kjefta som ett helvete på Netcom jeg, og fått de til å låse den opp. Lenke til kommentar
frediko Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 ah.. e alt for snille gutt vettu... klare ikje kjefta på folk, men e heilt enige - e jo heilt superteit av de.. e liksom ikje obvious at mobilen e locka heller, og de kunne kje sei om an va det på supporten deres, omen eg testa med annet sim kort som viste an va locket til de.... og så sa de på supporten at den nok var det ja allikevel.. spurte om de hadde en butikk eller noe som kunne unlocke den for meg siden far har annet abbonnement og ikke kan skifte (jobbtelefon) men ei, det gikk ikke an... right.... fant folk som kunne hjelpe meg på unlock.no heldigvis, så eg e behjelpt thanks anyways people fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå