Nilsen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 OMFG NOOB. til deg, og alle andre som bruker orde nOOb Trykk her Konstruktiv kritikk er tingen, ikke uthenging Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hva med å lakke CD og Floppy slotsene svart? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 foresten, smooth er i mine øyne et pent stilrent kabinett f.eks lian li.modder kan også være smoothe men ikke når de er så overstasha og klussete som din. Jeg synes "snekkerboden" er et ekte smooth eksemplar;) Til topic: Så bra ut, men som mange andre har sagt, fiks cd-rom'ene, lakker på nytt=P Hvorfor ikke gjøre noe med vinduet på siden? Gravere inn et symbol eller noe? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 OMFG NOOB. til deg, og alle andre som bruker orde nOOb Trykk her hehe :!: fin side Jeg synes "snekkerboden" er et ekte smooth eksemplar;) enig, snekkerboden er gjennomført arbeid Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 spritusj du har brukt til å farge med eller?? det synes jeg det så ut som åsså :!: Men du har ikke brukt klarlakk ser jeg?! da ville det blitt en tøff glans i kabinettet Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Kan du ta et bilde i dagslys? Ser ikke helt hva du har gjort. Likte fargen på katoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå