Gå til innhold

modden min, smooth?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alt for mye kluss for min smak.

så syns jeg modden så litt vel noob aktig ut

ser ut som du har farga med sprittusj

og det ser dumt ut med de hvite dekslene foran, farg dem sorte som resten av kassa,

hvis det er et forsøk på å bryte litt med stilen og dermed få en artig effekt så syns jeg det var et misslykka forsøk.

første modden din??

jeg mener ikke at kabinettet ditt er dritstygt eller noe sånt,

bare at modden din ikke er smooth og at den har fått nok skryt så nå er det på tide med litt kritikk også.

foresten, smooth er i mine øyne et pent stilrent kabinett f.eks lian li.

modder kan også være smoothe men ikke når de er så overstasha og klussete som din.

mekk litt på tinga, puss litt i kantene og lakker på nytt (cd romene også) så kan det bli bra.

edit: har du bilde i lys??

og lakker håndtakene du har i toppen også

Endret av FatFuck
Lenke til kommentar
alt for mye kluss for min smak.

så syns jeg modden så litt vel noob aktig ut

ser ut som du har farga med sprittusj

og det ser dumt ut med de hvite dekslene foran, farg dem sorte som resten av kassa,

hvis det er et forsøk på å bryte litt med stilen og dermed få en artig effekt så syns jeg det var et misslykka forsøk.

første modden din??

jeg mener ikke at kabinettet ditt er dritstygt eller noe sånt,

bare at modden din ikke er smooth og at den har fått nok skryt så nå er det på tide med litt kritikk også.

foresten, smooth er i mine øyne et pent stilrent kabinett f.eks lian li.

modder kan også være smoothe men ikke når de er så overstasha og klussete som din.

mekk litt på tinga, puss litt i kantene og lakker på nytt (cd romene også) så kan det bli bra.

edit: har du bilde i lys??

og lakker håndtakene du har i toppen også

første mod: Ja.. Brønnene er grønne, samme farge som inne i kabinettet.. :roll: Ska prøve å få et i dagslys, må bare få skaffa et kamera...

Lenke til kommentar
Seriøst ass... du har ikke laga noe sjæl? bare kjøpt deler? og stappa de i? fin farge og sånn, men det går 102023 sånne på dusinet.... vat på naiT i Narvik... bare sånn casemodding. :thumbup: ? :thumbdown: !

<Nudle>

haha, eneste som er ferdig laget er vel neon lysa og av/på bryteren... :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...