olaman Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Veldig off-topic; For en stakkarslig slitsom og utrolig fæl bakgrunn du har på datan din... Lenke til kommentar
Woods Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er det ikke litt dritt når hele deg lyses opp når du sitter der da?.. Dritfet modding! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) alt for mye kluss for min smak. så syns jeg modden så litt vel noob aktig ut ser ut som du har farga med sprittusj og det ser dumt ut med de hvite dekslene foran, farg dem sorte som resten av kassa, hvis det er et forsøk på å bryte litt med stilen og dermed få en artig effekt så syns jeg det var et misslykka forsøk. første modden din?? jeg mener ikke at kabinettet ditt er dritstygt eller noe sånt, bare at modden din ikke er smooth og at den har fått nok skryt så nå er det på tide med litt kritikk også. foresten, smooth er i mine øyne et pent stilrent kabinett f.eks lian li. modder kan også være smoothe men ikke når de er så overstasha og klussete som din. mekk litt på tinga, puss litt i kantene og lakker på nytt (cd romene også) så kan det bli bra. edit: har du bilde i lys?? og lakker håndtakene du har i toppen også Endret 26. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 enig med fatfuck på 1 punkt: cdromene burde lakkes Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 alt for mye kluss for min smak.så syns jeg modden så litt vel noob aktig ut ser ut som du har farga med sprittusj og det ser dumt ut med de hvite dekslene foran, farg dem sorte som resten av kassa, hvis det er et forsøk på å bryte litt med stilen og dermed få en artig effekt så syns jeg det var et misslykka forsøk. første modden din?? jeg mener ikke at kabinettet ditt er dritstygt eller noe sånt, bare at modden din ikke er smooth og at den har fått nok skryt så nå er det på tide med litt kritikk også. foresten, smooth er i mine øyne et pent stilrent kabinett f.eks lian li. modder kan også være smoothe men ikke når de er så overstasha og klussete som din. mekk litt på tinga, puss litt i kantene og lakker på nytt (cd romene også) så kan det bli bra. edit: har du bilde i lys?? og lakker håndtakene du har i toppen også første mod: Ja.. Brønnene er grønne, samme farge som inne i kabinettet.. Ska prøve å få et i dagslys, må bare få skaffa et kamera... Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Seriøst ass... du har ikke laga noe sjæl? bare kjøpt deler? og stappa de i? fin farge og sånn, men det går 102023 sånne på dusinet.... vat på naiT i Narvik... bare sånn casemodding. ? ! <Nudle> Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Enig Fat fuck. Men skal kanskje ikke klage når jeg ikke er stort bedre selv. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Enig Fat fuck. Men skal kanskje ikke klage når jeg ikke er stort bedre selv. øvelse gjør mester Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Er lakken like jalla som den ser ut på det bildet? OT. Kommer du fra Oslo? Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Seriøst ass... du har ikke laga noe sjæl? bare kjøpt deler? og stappa de i? fin farge og sånn, men det går 102023 sånne på dusinet.... vat på naiT i Narvik... bare sånn casemodding. ? ! <Nudle> haha, eneste som er ferdig laget er vel neon lysa og av/på bryteren... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Seriøst ass... du har ikke laga noe sjæl? bare kjøpt deler? og stappa de i? fin farge og sånn, men det går 102023 sånne på dusinet.... vat på naiT i Narvik... bare sånn casemodding. ? ! <Nudle> haha, eneste som er ferdig laget er vel neon lysa og av/på bryteren... dørhåndtaka du har i toppen da?? Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hvordan lakk er det du bruker? så litt matt ut Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg burde ikke spør ettersom jeg ikke har så mye talent innen casemod selv, men har du farga/"lakka" det med sprittusj? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg burde ikke spør ettersom jeg ikke har så mye talent innen casemod selv, men har du farga/"lakka" det med sprittusj? spurte om akkurat det samme, svaret jeg fikk var: Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 driiiiiit bra gjort helt sjukt bra stå på Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 syntes det var bra jeg menne syntes òg det var _litt_ mye lys.... men bra mod Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hæh? ser ut som du har malt det jo? :!: ble jo værre en lakeringa mi jo? sikkert fint i mørket Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hva brukte du til å skjære ut hullet a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå