Gå til innhold

Hvorfor kan jeg ikke bytte avatar?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har laget en ny avatar som jeg tenkte at jeg skulle prøve. Den er på 5 KB og 80X80 pixler og er i gif format. Jeg har prøvd å laste den opp flere ganger, uten hell. Det eneste som skjer er at den oprinnelige avataren på 71X71 pixler endrer størrelse til 80X80 pixler, eller jeg fjerner den gamle avataren, laster opp den nye, så er det den gamle som dukker opp igjen.. Hva er det som skjer egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at det ikke bare er et cache-problem? Det skjedde meg når jeg skiftet for noen dager siden. Jeg gikk inn og lastet opp den nye, gikk ut for å titte på noen poster og fant fortsatt den gamle. Prøvde en gang til med samme resultat før det slo meg at den gamle avataren sikkert lå i nettleser-cachen. En enkel refresh ordnet problemet...

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

QUOTE (tom waits for alice @ 22/12/2004 : 14:22)
Er du sikker på at det ikke bare er et cache-problem? Det skjedde meg når jeg skiftet for noen dager siden. Jeg gikk inn og lastet opp den nye, gikk ut for å titte på noen poster og fant fortsatt den gamle. Prøvde en gang til med samme resultat før det slo meg at den gamle avataren sikkert lå i nettleser-cachen. En enkel refresh ordnet problemet...

Geir :)

Du hadde rett! Takk for hjelpen! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...