nree Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei, jeg skal på LAN den 28-30 desember og der skal di ha ein såkalt Hack Server! OP: Pleas ikkje fjern denne de er bare for gøy ikkje ekte greier vetdu Det som du skal gjøre er og hacke denne serveren og stjele eit dokument (Tror jeg) det står ikkje hva du skal gjøre, men det er det jeg tror du skal... -> Her! <- Så da lurte jeg på! Hva kan jeg bruke? Hvordan? Jeg kan litt... så de er bare og forklare på ein god måte linker til program... Jeg vet det er folk her som har kommet gjennom try2hack og jeg kommer ikkje lenger ein til level 2 så.... Noen som kan hjelpe...??? Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Ingen som kan noe om hacking her??? lite trolig! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ehm... Å finne variabler i Javascript har ingenting med hacking å gjøre! Så hvis du tror at folk som klarer try2hack er gode hackere, ja da må du tro om igjen. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=229872 Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg kan litt... så de er bare og forklare på ein god måte ... Jeg vet det er folk her som har kommet gjennom try2hack og jeg kommer ikkje lenger ein til level 2 så.... Du kan _litt_, "hacke" deg til level 2 på try2hack.. *flire*.. vel.. tror du heller skal se på de andre hacke den servern jeg.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg kan litt... så de er bare og forklare på ein god måte ... Jeg vet det er folk her som har kommet gjennom try2hack og jeg kommer ikkje lenger ein til level 2 så.... Du kan _litt_, "hacke" deg til level 2 på try2hack.. *flire*.. vel.. tror du heller skal se på de andre hacke den servern jeg.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå