Innos Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har noen andre enn meg, lagt merke til at mange av kabinettene deres er kopier av andre merker sine kasser? Nevner et par eksempler her(WARNING STORE BILDER!): Beantech: Lian Li: Beantech: Lepont: Beantech: Coolermaster: Denne ligner litt: Beantech:Cooler Master: Synes dette er litt sleipt, Men er vel for det meste utseende de har tatt bortsett fra på de to første, de to siste vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Det var noen likheter her ja. Link til noen som seller dem? Seller de bigtower? Endret 22. desember 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Er bare en av de der som selges i Norge hvis det er beantech du snakker om. Ta en titt i prisguiden kansje? edit: Dette er det største de har, men som sagt ovenfor så får du bare de jeg linka til først i Norge, tror jeg. Endret 22. desember 2004 av hba Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ser ut som de er sånne wannaby'z men er det noen som kan si meg kvaliteten på disse er ? Det er sikkert greie kabinetter men jeg syntes "orginalene" er bedre Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Beantech har fått gode kritikker i alt av reviews jeg har lest. Mitt neste kabiss blir muligens et Igloo 2. Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 fattigmans lian li hvis det er av god kvalitet så er det et varp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå