Compac Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Vil gjerne at det ikke skal være mulig å "se" hvilke sider jeg har linka til på selve linken på en side. Er dette vanskelig? Ps: er http kode ja compac Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvorfor vil du det? Spørs uansett hvilke nettleser du bruker. kjør inn title i achor-taggen. <a href="main.php" title="Denne siden">Bla </a> Lenke til kommentar
Compac Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hvorfor vil du det? Spørs uansett hvilke nettleser du bruker. kjør inn title i achor-taggen. <a href="main.php" title="Denne siden">Bla </a> Takker skal prøve nå. Grunnen er den at f.eks gjesteboka mi ligger på en anna server å da ser det litt rart ut... Ps: skal jeg legge koden i css fila eller på den sia som har link? compac Endret 22. desember 2004 av Compac Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har ikke peiling på webdesign, men jeg liker ikke linker der det ikke kommer opp url i statuslinja.. Lenke til kommentar
Compac Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har ikke peiling på webdesign, men jeg liker ikke linker der det ikke kommer opp url i statuslinja.. er litt enig der, men på en ufarlig liten side kan det ikke skade så mye..? jaja, testa det ut, men får det ikke helt til? Hvor er det koden skal stå`?? Compac Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Heh, bruker alltid å høyreklikke og velge egenskaper på linken om den er skjult, så jeg finner ut hvor den fører til alikevel, om ikke høyreklikk er deaktivert på noen måte da.. Edit: Noe snålt formulert.. Endret 22. desember 2004 av Surre Sprett Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er i teorien ikke mulig! Det skal det ikke være. Hvis det er fordi linken er stygg, kan du bruke tinyurls. Men du kan også lage en egen .php-side hvor du har denne koden: <?php header ("Location: http://riktiglink.com/gjesteboken_din"); ?> Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Du kan eventuelt gjøre det samme med noen Apache-hacks, tror jeg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 <a> tag'n må selvfølgelig stå i html koden din, og ikke i css :\ title skal også stå i html, er ikke no css egenskap for det. er title støttet av w3c da? kommer vel an på om man bruker html eller xhtml... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 http://www.w3.org/TR/REC-html40/struct/global.html#title Lenke til kommentar
Compac Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Tusen takk for kjapp hjelp! Compac Endret 22. desember 2004 av Compac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå