tbend Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=259811 Leste dette på vg si side i dag.... Satt å grubla litt, men kan ikke komme på nå som kan ha gjort det... Noen som har meniner overfor dette? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Høres egentlig ut som vind, hva annet kan det være? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ja, det blåser vel ganske bra på mars Er nok vinden som blåser bort støvet ja. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Kan det blåse når det ikke er luft der? Ingenting å blåse i! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kan det blåse når det ikke er luft der? Ingenting å blåse i! hvem har sagt det ikke er atmosfære på mars? Er faktisk noen helt enorme stormer der Lenke til kommentar
farke Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) hvem har sagt det ikke er atmosfære på mars? Er faktisk noen helt enorme stormer der Faktisk...: 95% karbondioksid 3% nitrogen 1,6% argon Sporstoffer av oksygen, vanndamp og metan. Lufttrykket på Mars er 750 Pa; ca 0,75% av gjennomsnittet på jorda. Vindhastigheter på 30 m/s er vanlige. Endret 26. desember 2004 av farke Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Vind var en teori som jeg også tenkte på, men skjedde ikke dette bare med den ene (av to) roboter? noe som ville utelukke dette på en måte. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Nei, den ene har jobbet mye i et krater der den er utsatt for mye turbulent vind. Det har ikke den andre. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 små grønne menn med mr.muscle sølvpuss Lenke til kommentar
audhage Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 små grønne menn med mr.muscle sølvpuss Jeg støtter deg fullt ut Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, det blåser vel ganske bra på mars Er nok vinden som blåser bort støvet ja. Men det kommer mere støv med vind... og vis det hadde vært noe så enkelt som vind hadde vell ''forskerne'' skjønnt det for lenge lenge siden Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvilken forklaring tror du forskerne heller mot, vind eller grønne menn (evt. trøndere som hører på DDE)? Jeg synes dette virker som en sak mediene har blåst opp som det sinnsyke mysteriet, mens forskerne sitter rolig og egentlig ikke bryr seg så veldig, fordi de har funnet sin forklaring. Aviser skal jo også selge. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg gjetter meg fram til at de har batteri og kamera på sakene sine, kan de ikke bare drite i å råne rundt en dag og rette kameraene mot solcelle panelene da, de vil jo fort finne ut om det er små grønne menn som vasker de eller ikke. BTW: DDE rocks Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 tror de hadde gjort det fra før om de kunne..... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg gjetter meg fram til at de har batteri og kamera på sakene sine, kan de ikke bare drite i å råne rundt en dag og rette kameraene mot solcelle panelene da, de vil jo fort finne ut om det er små grønne menn som vasker de eller ikke. BTW: DDE rocks Djiisås! Forskerne er jo sikkert klare på at det bare en vind. Det er tabloidavisene som må blåse dette opp til noe stort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå