didel Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) hei, lurer på hvilken CRT skjerm som er best til spilling. Som cs eller q3 relativt raske spill... #topic endret, moderator jankee# Endret 22. desember 2004 av Jankee Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Altså... etterslep er ikke et tema når det gjelder CRT... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Altså... etterslep er ikke et tema når det gjelder CRT... Med andre ord, CRT er best til spilling, uten tvil. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4980 Kva slags tommer hadde du tenkt deg, på crt skjermen? Lenke til kommentar
didel Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Hadde tenkt meg en 17 tommer. Liker den størelsen Lenke til kommentar
didel Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 JEG har ikke så mye peiling på skjermer... men den skal brukes til spilling... Er det en spille skjerm? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det du har lyst på er en flat (skikkelig flat, ikke sånn "rund, men med flatt glass forran"-flat... stikkord er trinitron, diamontron, aperture grille..) som klarer minimum 85Hz i den oppløsningen du vil bruke mest... Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) stikkord er trinitron, diamontron, aperture grille Er det to tynne striper som går tvers over skjermene på alle disse forskjellige teknologiene? Er det mulig å få helt flate skjermer uten dem til en pris innenfor rimelighetens grenser (dvs. under 10 000+-). Endret 1. januar 2005 av selters Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Eizo, NEC og Sony er iallefall bra merker. Har en Eizo T966 CRT skjerm selv som jeg bruker til spilling, og den funker utmerket En 17 tommer CRT er seriøst liten! Utrolig deilig med en 21 tommer! Men smaken er jo som baken... Endret 1. januar 2005 av Betroz Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Samsung 17" CRT Syncmaster 793DF Vældi stilig skjerm! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301693&cks=SPK Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 stikkord er trinitron, diamontron, aperture grille Er det to tynne striper som går tvers over skjermene på alle disse forskjellige teknologiene? Er det mulig å få helt flate skjermer uten dem til en pris innenfor rimelighetens grenser (dvs. under 10 000+-). det er de ja... Du får ikke skikkelig flate CRT skjermer uten disse for å si det slik, da må du over på enten fake "flatt" CRT eller LCD... Tro meg, du vil kanskje se de to strekene de første 6 timene du bruker skjermen, så "forsvinner" de... I spill vil du i 99% av tilfellene ikke se dem i det heletatt...de er tross alt tynnere enn hårstrå... Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) stikkord er trinitron, diamontron, aperture grille Er det to tynne striper som går tvers over skjermene på alle disse forskjellige teknologiene? Er det mulig å få helt flate skjermer uten dem til en pris innenfor rimelighetens grenser (dvs. under 10 000+-). det er de ja... Du får ikke skikkelig flate CRT skjermer uten disse for å si det slik, da må du over på enten fake "flatt" CRT eller LCD... Tro meg, du vil kanskje se de to strekene de første 6 timene du bruker skjermen, så "forsvinner" de... I spill vil du i 99% av tilfellene ikke se dem i det heletatt...de er tross alt tynnere enn hårstrå... "det er de ja..." ??? Uansett, takker Jeg er ute etter en større skjerm enn den jeg har nå. Jeg har en Samsun 757NF, og stripene er ikke plagsomme, men hvis jeg kunne fått flatt bilde uten dem, så hadde det selvfølgelig vært å foretrekke. Endret 2. januar 2005 av selters Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Samsung 17" CRT Syncmaster 793DFVældi stilig skjerm! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301693&cks=SPK maks oppløsning på 1280 x 1024 / 65 Hz Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) hva med denne? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=15603217 Stooooooooor og deilig! =) Endret 3. januar 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå