Gå til innhold

Beste spilleskjerm? (CRT)

didel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stikkord er trinitron, diamontron, aperture grille

Er det to tynne striper som går tvers over skjermene på alle disse forskjellige teknologiene? Er det mulig å få helt flate skjermer uten dem til en pris innenfor rimelighetens grenser (dvs. under 10 000+-).

Endret av selters
Lenke til kommentar

Eizo, NEC og Sony er iallefall bra merker. Har en Eizo T966 CRT skjerm selv som jeg bruker til spilling, og den funker utmerket ;)

En 17 tommer CRT er seriøst liten! Utrolig deilig med en 21 tommer! Men smaken er jo som baken...

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Er det to tynne striper som går tvers over skjermene på alle disse forskjellige teknologiene? Er det mulig å få helt flate skjermer uten dem til en pris innenfor rimelighetens grenser (dvs. under 10 000+-).

det er de ja...

Du får ikke skikkelig flate CRT skjermer uten disse for å si det slik, da må du over på enten fake "flatt" CRT eller LCD...

Tro meg, du vil kanskje se de to strekene de første 6 timene du bruker skjermen, så "forsvinner" de... I spill vil du i 99% av tilfellene ikke se dem i det heletatt...de er tross alt tynnere enn hårstrå...

Lenke til kommentar

det er de ja...

Du får ikke skikkelig flate CRT skjermer uten disse for å si det slik, da må du over på enten fake "flatt" CRT eller LCD...

Tro meg, du vil kanskje se de to strekene de første 6 timene du bruker skjermen, så "forsvinner" de... I spill vil du i 99% av tilfellene ikke se dem i det heletatt...de er tross alt tynnere enn hårstrå...

"det er de ja..." ???

Uansett, takker :) Jeg er ute etter en større skjerm enn den jeg har nå. Jeg har en Samsun 757NF, og stripene er ikke plagsomme, men hvis jeg kunne fått flatt bilde uten dem, så hadde det selvfølgelig vært å foretrekke.

Endret av selters
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...