Gå til innhold

dvd-r eller dvd+r?

jaha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

beklager..

skal bare bruke det til vanlige ting... brenne ut ting.. kanskje brenne en dvd eller to også.

så jeg lurte på hva som lønte seg å kjøpe.. dvd-r eller dvd+r?

hva er forskjellen egentlig?

skal kjøpe både brenner og media ja ;)

Lenke til kommentar

Det har blitt laget drøssevis av tråder om dette, og spesielt omn hvilke brenner som er best osv.

BenQ DW1620 er et meget godt valg, støtter bitsetting med original firmware, og leser møkkete/ripete plater langt bedre enn NEC.

Tror vel også at BenQ brenneren er langt mindre kresen på media enn det NEC er i tillegg.

Lenke til kommentar

Jeg har også både en NEC 3500 og en Benq 1620. Jeg kan uten tvil si at BenQen er min favoritt. Den har glimrende firmware support, samt masser av features som NEC mangler. Den er også mye mindre kresen på media, mye grunnet glimrende support via stadig oppdatert firmware.

Lenke til kommentar

komplett.no har i webshopen sin en NEC3520A som visst skal være oppfølgeren til 3500A. Ifølge en av gutta på jobben skal visst den også offisiellt ha bitsetting. og nytt driv verk.

Men har noen erfaring med 3520A kontra 3500A? Selv har bestillt en 3500A, vurderer å "krangle" komplett om å bytte ut til 3520A + skjermkortet som har sunket i pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...