jaha Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hva skal man velge? hvilke brenner? hvilke plater? hva lønner seg? helt n00b på dette området så hadde satt pris på litt hjelp Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Skal du kjøpe DVD brenner og DVD media? Kanskje du skulle sette opp et litt mer presis spørmål med bruksområder. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 beklager.. skal bare bruke det til vanlige ting... brenne ut ting.. kanskje brenne en dvd eller to også. så jeg lurte på hva som lønte seg å kjøpe.. dvd-r eller dvd+r? hva er forskjellen egentlig? skal kjøpe både brenner og media ja Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 NEC 3500 er vel en brenner som anbefales ofte her på forumet og støtter vel både DVD+/- og DL. Av media finner du masse anbefalinger på forumet. + Har de fleste mulghetene og ofte er de av bedre kvalitet. - Har litt større grad av kompablitet, men kun marginalt. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det har blitt laget drøssevis av tråder om dette, og spesielt omn hvilke brenner som er best osv. BenQ DW1620 er et meget godt valg, støtter bitsetting med original firmware, og leser møkkete/ripete plater langt bedre enn NEC. Tror vel også at BenQ brenneren er langt mindre kresen på media enn det NEC er i tillegg. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Med 1 min. mellomrom sier jeg en gang til at Nec 3500 er den jeg har best erfaring med Kjøp den og eProformance 8x (25 stk. ca 100kr)og brenn de på 12x (får ikke fullt så bra resultat med 12x som med 8x liten lese feil på slutten av platen) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nå har jeg vært i besittelse av både NEC brenneren og BenQ brenneren, og snakker av erfaring, og det er en grunn til at jeg sitter igjen med BenQ og et smil om munnen... Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 ganske så blid jeg også selv om jeg kun eier en NEC ND-3500A Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har også både en NEC 3500 og en Benq 1620. Jeg kan uten tvil si at BenQen er min favoritt. Den har glimrende firmware support, samt masser av features som NEC mangler. Den er også mye mindre kresen på media, mye grunnet glimrende support via stadig oppdatert firmware. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Frikky skrev: ganske så blid jeg også selv om jeg kun eier en NEC ND-3500A Lenke til kommentar
bengh Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen like mora og noen liker dattera - slik har det alltid vært ! Blir dere ferdig med denne diskusjonen om Benq/Nec snart og finner på noe mer konstruktivt ? Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 komplett.no har i webshopen sin en NEC3520A som visst skal være oppfølgeren til 3500A. Ifølge en av gutta på jobben skal visst den også offisiellt ha bitsetting. og nytt driv verk. Men har noen erfaring med 3520A kontra 3500A? Selv har bestillt en 3500A, vurderer å "krangle" komplett om å bytte ut til 3520A + skjermkortet som har sunket i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå