razh0r Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei. Jeg har solgt mine gamle høyttalere (Creative I-Trigue 3300), og skal nå kjøpe meg Z-2300. Problemet er at jeg ikke finner noen butikker i Trondheim som har høyytalerne inne! Noen som vet om noen butikker? Prisen må maks være 1300kr. Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 www.datakjeden.no kan jo ha de på lager. (kommer ikke inn på siden:S) Så har du jo Digital Impuls, Alfakrøll, PC1 og Mamoz som kanskje har de også. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 www.datakjeden.no kan jo ha de på lager. (kommer ikke inn på siden:S) Så har du jo Digital Impuls, Alfakrøll, PC1 og Mamoz som kanskje har de også. Ingen av de butikkene har på lager! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Da blir det litt verre ja....det blir vel bare å vente til de er på lager hos noen da..... btw; de høytalerne er vel ganske like Z-2200? De er ihvertfall veldig gode! Så gled deg Endret 22. desember 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Da blir det litt verre ja....det blir vel bare å vente til de er på lager hos noen da..... btw; de høytalerne er vel ganske like Z-2200? De er ihvertfall veldig gode! Så gled deg Jepp, akkurat samme specs. Får vel bare vente til datakjeden.no eller mamoz.no får på lager da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå