nree Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hei, jeg har nettopp lastet ned ZoneAlarm siden min pc er server for mye merkeligt og en god del porter er opnet til min pc... De er det som er problemet at andre folk som prøver og komme seg inn på min pc kommer ikkje inn og det kommer opp ein melding om dette på min skjerm... men hvordan kan jeg gjøre så noen porter kommer folk inn på i ZoneAlarm? Dette er free versjon av ZoneAlarm... Endret 22. desember 2004 av goggen90 Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 nå er jeg ikke noe særlig kjent med ZoneAlarm da jeg synes at denne brannmuren er noe drit, men det er vel noe i ZoneAlarm som heter Network eller noe sånt. en eller annen plass der så skal du kunne konfiguere slik at folk kan komme seg på pc`en din. hva står det på meldingen som kommer opp? å for all del. hvis du kjører XP på den så deaktiver brannmuren i XP. den lager mye krøll. Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 nå er jeg ikke noe særlig kjent med ZoneAlarm da jeg synes at denne brannmuren er noe drit, men det er vel noe i ZoneAlarm som heter Network eller noe sånt. en eller annen plass der så skal du kunne konfiguere slik at folk kan komme seg på pc`en din. hva står det på meldingen som kommer opp? å for all del. hvis du kjører XP på den så deaktiver brannmuren i XP. den lager mye krøll. Hehe, ja, husker når du skulle hjelpe meg med Radmin... Windows XP Branmuren er slått av.. det er ein automatisk funksjon i ZoneAlarm... Hva bruker du da wil/lioall til branmur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå