Gå til innhold

God P4 pakke / julegavetips

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! for alle som kanskje tenker på en ny Pentium spillemaskin til jul, lagde jeg en liten pakke fra komplett.no

Dette er bare ment som julegavetips til seg selv :)

Hovedkort: MSI 915G NEO2 Platinum MB S775 I915G SATA,ATX,GbLAN,Dual-DDR2,PCI-Ex16

Kabinett: Cooler Master Centurion Kabinett Sølv Aluminium (Uten Strømforsyning) - Demo

Minne: TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

Skjerm: Eizo 17" LCD FlexScan L550 TCO-03 Grå med VGA og DVI-D inngang, 16ms responstid

strømforsyning: Fortron/Source Strømforsyning ATX rev2 300W 120mm, 24pin,SATA Special Edition

Prosessor: Intel Pentium 4 540 3.2 GHz Boxed Socket LGA775, 1MB cache

Lydkort: Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz

Harddisk: Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM

Skjermkort:MSI GeForce 6600GT 128MB DDR PCI-E PCI Express, NX6600GT-TD128E, Retail

Optisk drev: NEC 3500A DVD brenner

Total pris: 9991 kroner

Bra spillemaskin komplett med skjerm :) tastatur og mus kommer i tillegg da :)

GOD JUL

:xmas:

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjerm: Eizo 17" LCD FlexScan L550 TCO-03 Grå med VGA og DVI-D inngang, 16ms responstid er ikke laga for spilling :no:

Ta en titt på NEC NX1770 heller :) Eller den Yiama skjermen dem nylig testa med 10 ms eventuelt.

Eizoen er en kjempeskjerm. NECEN koster 1100 kroner mer,

det er ikke verdt det :hmm:

Skjermen, som for øyeblikket koster 2250 kroner på Komplett,

er testet av Hw.no med MEGET god karakter i spilling

se bare HER, TEST AV EIZO L550

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Ser ut som en kurant maskin. Jeg ville ikke kjøpt Eizo 17lcd. Ingen god gaming skjerm. Strønforsyningnen syns jeg også var noe liten. Å kjøpe en 160gb disk syns jeg ikke er veldig smart med tanke på hvor lite det koster å få en 200gb. Finn deg en Iiama skjerm. Disse har HW testet noen av de vet jeg. Kanskje ikke så "fett" merke, men det er skjermer er value for money :thumbup:

Lykke til med kjøp av PC. Oppsettet du har satt opp vil jo bli en kurant gaming "rigg" :)

Lenke til kommentar
Bra spillemaskin komplett med skjerm :) tastatur og mus kommer i tillegg da :)

En bra spillemaskin i tillegg? Jeg synes nå denne er en bra nok spillemaskin.

PS. Hva er prisene på hver enkelt del? (Jeg prøvde å sette opp noe tilsvarende til meg selv og kom en god del billigere ut: Dvs. jeg valgte integrert skjermkort, men til gjengjeld en 19" LCD. Kom på ca 8.700 om jeg hadde kjøpt harddisk på 160GB.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har akkurat bygget en ny pc med forbløffende like komponenter.

Jeg kan trygt anbefale Coolermaster Centurion kabinettet.

Jeg kjøpte det på Netshop.no til kr. 499,- uten strømforsyning, det har et veldig lekkert og stilrent utseende til den prisen.

Det er klart du kan se at det ikke er et dyrt kabinett når du åpner det, men det er helt greit.

Anbefales :thumbup:

Coolermaster Centurion sølv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...