TheIlluminated Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hvilke spill har co operative? Kjenner ikke til så mange, Delta Force spille har jo det, men så lurer jeg på hvilke andre. Har SOF2 det? :smile: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 18:20, Basus skrev:Hvilke spill har co operative?Kjenner ikke til så mange, Delta Force spille har jo det, men så lurer jeg på hvilke andre.Har SOF2 det? :smile: Har et spm angående Delta Force. Har prøvd det sammens med kompiser, men får det ikke til å funke helt med co-op. Fienden lagger (frame-skip når de beveger på seg) på en merkelig måte som fører til at kun admin kan spille det skikkelig. De som joiner får store problemer med å treffe fienden. Noen løsning på dette problemet ? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Fikk en liten skriveleif i topic, men men...jeg vet ikke noe om Delta Force greiene, kanskje noen patcher fikser dette? Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Noen coop spill eg liker Blood - e helt sjef Delta Force Hidden & Dangerous (snart kommer 2'rn) Ghost Recon Serious Sam så håper eg at duke nukem forever har coop viss de noen gang kommer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 cs er litt co-op .. avogtil, jaffal. :/ Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Hehe, ja...men jeg tenkte mer på "rene" spill. CS Final et-eller-annet i co operativ har vær kos. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Alle Rainbow 6 spillene. Gudene skal vite at jeg har noen timer med co-op spilling i Rogue Spear... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg må vel si at Halo i co-operative er noe av det feteste jeg har spilt. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 operation na pali har coop :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Du nevnte ingen ting om plattform, så Halo til Xbox (som allerede er nevnt), og PDark til N64 som er det suverent beste N64-spillet. :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hidden & Dangerous seff. Serious Sam er ikke et co-op spell. Det er bare et spell man kan fragge noen fiender med noen venner. Man trenger jo ikke å samarbeide. Lenke til kommentar
SomPo Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Heisann Under finner du en liste over de spillene iallefall jeg har spilt en del co-op på: [*] Ghost Recon [*] Diablo 2 [*] Diablo 2: Lord of Destruction [*] Rainbow Six serien [*] Quake 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Operation Flashpoint på internett/LAN...ingenting som er mer coop enn det! (sef. kommer det an på mission du velger da:) Lenke til kommentar
eldar Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Halo blir vel et bra coop-spill når det kommer til pc. Eneste grunnen til at det ikke finnes på pc (enda) er jo at Microsoft har gjort sleipe avtaler med produsenten. (typisk microsoft?) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 19:34, psilocybe skrev:cs er litt co-op.. avogtil, jaffal. :/ public servere er hver mann for seg selv. men i klankamper og på lan med noen venner så er det coop. 3 mann som går hver sin vei blir slaktet en etter en av fiender som går samme vei. btw, 15 folk som løper samme vei slakter enkelt små grupper på 8 fiender... Lenke til kommentar
Elys Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: Den 2002-06-09 00:36, Hidden skrev:Hei, lurte litt på siggen din. Ok så er det OT men likavæl..La meg gjette: Vinnie Jones i filmen Lock, stock and two smoking barrels?(personlig synes jeg Snatch er bedre, men ovennevnte er oxo god) "Your balls are shrinking with you, and the fact that you've got "replica" written on side of your gun, and the fact that I've got "Desert Eagle.50" written on side of mine..should precipitate your balls into shrinking with your presence.Now fuckoff! Det er da fra Snatch vel :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå